“Geweldig ”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: La Seu
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten, service super.
We zijn er 3x geweest ,vriendelijke mensen
Leuk ingericht, en is altijd druk

Datum van bezoek: september 2019
SofiaDoyen, Propietario van La Pappardella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hello Ychan10

Thanks for your opinion.

How glad we are to know that you have visited us 3 times !!!

And that you have enjoyed our food and service.

5 weken geleden beoordeeld

Het eten was echt heerlijk, leuke sfeer en goede bediening!

We konden heel moeilijk kiezen; alles ziet er echt heeeerlijk uit!! Ik zou hier zeker een avondje gaan eten, sowieso de moeite waard!

Hello Aniek V

Thanks for your opinion.

We are pleased to know that you enjoyed our meal and that it was difficult for you to decide what to choose, since everything seemed good to you.

Regards,

5 weken geleden beoordeeld

Met vier personen lekker gegeten in la pappardella in Valencia!
De Straggioni Mixata gegeten die heel lekker was!
Super vriendelijke bediening!
Prijs kwaliteit een heel gezellig restaurant.

Hello Brugesboy003

Thanks for your opinion.

We are glad to know that you have enjoyed our pasta and staff attention.

9 september 2019 beoordeeld

Op onze GWP naar Valencia met 22 zesdejaars uit Borgloon zijn we op de laatste avond hier beland! Wat een heerlijke avond! We hebben zalig gegeten, er werden ons de beste voorgerechtjes gebracht en daarna kon iedereen genieten van zijn eigen (keuze!) pasta. De bediening was supervriendelijk en volgens mij genoten ze mee van onze Limburgse drukte. Een mega aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
SofiaDoyen, Propietario van La Pappardella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Hello AnLocalFoodLover

Thanks for your opinion.

We are very happy to know that you and your super gang have enjoyed our food and our service.

A greeting,

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Speciaal menu geserveerd door echte italianen (uit Umbria). Eten zeer smakelijk, keuze ruim. Dineren op een prachtig Valenciaans plein, bediend door vrolijke en behulpzame bediening. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
SofiaDoyen, Propietario van La Pappardella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Hello Barend V

Thanks for your opinion.

We are glad to know that you have enjoyed our food and our staff.

Reizigers die La Pappardella bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In La Pappardella geweest? Deel je ervaringen!