“Fantastische avond”
Beoordeling van La Casa Di Sophia

La Casa Di Sophia
Reserveren met
La Casa Di Sophia is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 193 van 4.149 Restaurants in Valencia
Keukens: Mediterraan
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten en fantastische sangria gedronken. Prijs-kwaliteit zéker een aanrader!

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, normale porties en vlotte bediening. Het interieur is apart, maar straalt karakter uit.

30 november 2017 beoordeeld

Twee jaar geleden hebben we hier gegeten en nu we weer in Valencia zijn wilden we hier zeker weer eens eten. Het was weer heerlijk. We kozen voor een 6 gangen menu; 6 gangen om samen te delen. Elk afzonderlijk gerechtje zag er prima uit en smaakte ook fantastisch. Zeker nog steeds de moeite waard; echte aanrader.

16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat is nog eens lekker eten!

Bij Sophia eet je origineel, verrassend, smaakvol, goed in balans en mooi opgemaakt voor een uitermate schappelijke prijs.
Wij hadden de proeverij voor 20 euro en wilden de chefkok graag meenemen naar onze woonplaats Rotterdam! De bediening mag ook mee.

Wij houden van lekker eten en bevelen Sophia van harte aan bij een ieder die dit leest.

9 november 2017 beoordeeld

Restaurant ligt een beetje uit de loop. Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer goed gegeten. De geroosterde kalf was veel en heel lekker. De noedels Bolognese waren ook zeer smaakvol. Het enige puntje van kritiek is misschien het interieur. Daar moet je van houden of doorheen kijken. Dit restaurant heeft nog niet de bekendheid. Daar moet snel iets aan veranderen. Zou er zo weer naar teruggaan. Een fantastische suprise!

Reizigers die La Casa Di Sophia bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In La Casa Di Sophia geweest? Deel je ervaringen!