Beoordeeld op 15 juni 2017

Een ideaal hotel voor de back packer. Een echt no-nonsens-hotel met een goed werkende en stille airco. Propere lakens en handdoeken elke dag. Vreems was het om geen WC-borstel te hebben naast de pot. WiFi verliep van een leien dakje en wij sloten de TV aan via een meegenomen HDMI aan onze PC om Netflix te kijken. Wij hadden echter geboekt met ontbijt. Dat zou ik echter niet aanraden. Best is om zonder te nemen en even te genieten van een desayunos of colazione op een van de vele terrasjes in de buurt.
Wie niet te beroerd is om een stapje te zetten, is op amper 20' van het centrum en dit via de Jardins del Real.

Kamertip: Hogere verdiepingen zijn stiller
Datum van verblijf: juni 2017
direccionunivers2017, Director de Recepción van Hotel Olympia Universidades, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2017

Dank u wel, we hopen dat je heel veel. Groeten. Hotel Olympia Universidades

Beoordeeld op 9 april 2017

Het hotel is in orde en de kamers zijn mooi onderhouden. De kamers zijn ook geluidsarm zodat je geen last hebt van je buren. Het ligt wel vrij ver van het centrum (25 minuten wandelen), maar wie weg kan met de ticketautomaat van de tramhalte kan makkelijk die nemen om zich te verplaatsen want die halte is vlak voor de deur.

Kamertip: Ik denk dat alle kamers even rustig zijn.
Datum van verblijf: maart 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 11 april 2017

Dank u voor het verblijf bij ons! Wij besteden veel zorg aan onze gasten verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, en we waarderen uw commentaar. Groeten. Hotel Olympia Universidades.

Beoordeeld op 10 december 2016 via mobiele applicatie

Prima prima prima. Metro vanaf vliegveld stopt voor de deur. Tramhalte voor de deur en toch heerlijk rustig. Fijne mensen. Erg behulpzaam. Ontbijtbuffet goed maar weinig keuze. Een typische Hollandse opmerking.) Kortom een prima hotel als uitvalbasis voor een stedentrip in Valencia

Datum van verblijf: december 2016
Recepción H, Director de Recepción van Hotel Olympia Universidades, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2016

Dank u voor het verblijf bij ons! Wij besteden veel zorg aan onze gasten verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, en we waarderen uw commentaar. Groeten. Hotel Universidades

Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Metrohalte voor de deur, in 10min sta je midden in het centrum. Strand is 15min met de tram, ook opstappen voor de deur.
Kamers worden iedere dag schoongemaakt, incl nieuwe handdoeken. Heerlijk bed en douche.
Kamers zijn wel wat gehorig, maar niet storend. Wi-Fi was niet altijd optimaal, verbinding viel vaak weg (3e verdieping).
Ontbijten kan in de buurt en nog leuker in het centrum voor 3 EUR.
Aardig en behulpzaam personeel, konden de koffer tijdelijk droppen achter in het kantoor na het uitchecken. Ik zou dit hotel aanbevelen!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 20 maart 2016

De ligging is prima, 3 haltes met de metro -die voor het hotel stopt- en je bent in het centrum. De parkeer garage is niet al te ruim.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Redelijk ruime kamer. Bed prima. Internet op de kamer bij ons OK (5e etage). De TV heeft alleen de in Spanje gebruikelijke zenders, dus incl. Paramount waarvan je de taal kunt wijzigen.
In de omgeving een aantal bars en eetgelegenheden.

Datum van verblijf: maart 2016