Beoordeeld op 17 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super naar mijn zin gehad.
Goed en lekker ontbijten.
Mooi uitzicht op het balkon.
Vriendelijk personeel.
En een schone kamer.
Bushalte voor de deur.
Je bent binnen 10 minuten in het centrum en een supermarkt heb je op 5 minuten lopen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018

Een goed hotel. Mooie kamer met ruime badkamer. Klein balkon maar fijn dat je naar buiten kunt. Ontbijtbuffet was uitgebreid. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En heerlijk dar er een zwembad bij is, met handdoek service bij de receptie. Buslijn 14 en 35 stoppen voor de deur om naar het historisch centrum te gaan.

Kamertip: Kamers aan de achterkant kijken uit op het zwembad en aan de voorkant op de weg.
Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi/schoon hotel met vriendelijk personeel,met ook zeer goede verduisterende gordijnen.
Het ontbijt is rijkelijk en heerlijk.
Kamers worden goed schoongemaakt.
Het hotel is prima gelegen alleen was her voor ons een nadeel dat je naar het strand en de stad wel elke keer 30/40minuten onderweg bent met de bus.
Wij zouden volgende keer kiezen voor een fietshuur voor de verblijfdagen.

Beoordeeld op 9 september 2018

Een prima hotel met nette kamers en een goed ontbijt. Er was niet direct iets wat we hebben gemist. Echter zouden wij dit hotel niet aanraden wegens de locatie. Ligt wat ons betreft net te ver weg van het centrum. Overdag en tot 22.30u rijden er bussen maar daarna om het uur en ben je daarvan afhankelijk. We hebben de afstand twee keer gelopen.

Bij het ontbijt was er voldoende keus en vriendelijk personeel. Zwembad was groot en lekker qua temperatuur. Echter hebben wij regelmatig regen gehad begin september, dus niet veel gebruik van gemaakt.

De kamers zijn gehorig. Vooral bovenburen hoor je goed. Kan ook aan onze bovenburen hebben gelegen, maar iedere stap die men zet hoor je goed trillen in de kamer.

Kortom, prima hotel maar volgende keer zoeken wij het dichter in het oude en gezellige centrum.

Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Het ontbijt is rijkelijk, kamers zijn proper en mooi, zwembad is erg leuk om verkoeling te zoeken op warme dagen.

Ligging is op de rand van iets sjofelere wijk, maar wel op wandelafstand van het strand, historisch centrum en het park.

Fietsen kan je aan het hotel huren wat erg praktisch is, maar zijn niet van super kwaliteit.

Datum van verblijf: juli 2018