Gratis annuleren tot 12-10-22
Trip.com
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.comUS$ 186
PricelineUS$ 229
TravelocityUS$ 186
Beoordeeld op 28 september 2020 via mobiele applicatie

Direct aan het strand van valencia, parking gratis voor de deur of op 50 meter een ondergrondse parking betaald. Personeel vriendelijk zowel bij de receptie als bij het ontbijt. Ontbijt met uitzicht op de zee in de morgen is top.ivm COVID-19 word je heholpen aan een buffet, maar alles is aanwezig en de mensen zijn behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 3 november 2019

Het hotel is heel persoonlijk ingericht met warme en vrolijke kleuren die je een instant vakantiegevoel geven met personeel dat vriendelijke en professioneel is. De ligging op het strand is zeker een extra troef, dat maakt ook dat het 's morgens echt muisstil is in deze periode van het jaar. De boulevard is vergeven van de toeristische restaurants, gezellig, maar voor de betere maaltijd trek je beter een eindje verder weg. Wij huurden in het hotel fietsen (25 Euro per dag, per fiets), die je op een 20-tal minuten naar de stad rijden, ook echt wel erg leuk om te doen. Verder was het ontbijt verzorgd, met al het nodige voorhanden. Onze kamer zag er persoonlijk en netjes uit, ook hier leuk ingericht met lichte kleuren en warme accenten.

Kamertip: Kies een kamer met zeezicht, toch altijd speciaal
Datum van verblijf: oktober 2019
Paco G, Director de Relaciones Públicas van Hotel Balandret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2019

Hartelijk dank voor de opmerking over uw ervaring in ons hotel aan het strand van de Arena's van Valencia. We zijn blij te weten dat je genoten hebt van je vakantie in ons hotel. Bedankt ook voor je advies over theeservice op de kamer. Ik hoop dat je snel terug kunt naar Valencia. Beste wensen

Beoordeeld op 30 mei 2019

Een gezellig, net hotel met mooie kamers, en goed restaurant en zeer behulpzaam personeel.
Een prima locatie voor zowel een strandvakantie als een citytrip dankzij de nabijheid van goed openbaar vervoer.

Datum van verblijf: mei 2019
Paco G, Director de Relaciones Públicas van Hotel Balandret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2019

Hartelijk dank voor uw vriendelijke reactie en de prachtige waardering die u maakt van ons hotel aan de zee in Valencia.
Voor ons is de mening van de klanten erg belangrijk.
Wij willen u en uw familie of vrienden terugbrengen bij de volgende gelegenheid.
Een hartelijke groet

Beoordeeld op 7 februari 2019

Van buitenaf oogt het zoals zoveel hotels maar eens binnen valt het verzorgd interieur onmiddellijk op. De receptioniste is heel vriendelijk en licht je voldoende in over het verblijf. De kamers zijn ruim en heel netjes. Het ontbijt is voldoende en steeds weer de vraag of alles naar wens is. Kortom een tophotel dat zeker de moeite waard is om er te verblijven.

Datum van verblijf: februari 2019
Paco G, Director de Relaciones Públicas van Hotel Balandret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

Bedankt voor uw commentaar en beoordeling van ons charmant hotel op het strand in Valencia.
We zijn blij dat gasten genieten van hun vakantie op het strand en ons aan alle lezers van TripAdvisor aanbevelen.
Een genoegen om u bij ons te hebben en we hopen dat u ons binnenkort weer kan bezoeken.

Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Mooi , netjes verzorgd hotel, de receptionistes zijn vriendelijk, hulpvaardig en nemen veel tojd voor je om dingen uit te leggen, steenworpafstand van het strand, met de fiets is het ideaal om de stad te verkennen.
Voetballiefhebbers... Geen probleem, je vrouw /man kan het geld mooi uitgeven in de "binnenstad" vlakbij het mooie grote stadion van Valencia, terwijl manlief / vrouw geniet van de wedstrijd.

Terugkomend op het hotel... Het is een aanrader voor stellen, je hebt er alles bij de hand.
Het ontbijt is echt mooi,netjes en lekker. Ook niet uitbundig groot, gewoon prima.

Top Hotel

Datum van verblijf: januari 2019
Paco G, Director de Relaciones Públicas van Hotel Balandret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Voor ons is de mening van de klanten erg belangrijk.
We hopen u snel weer te zien in de stad Valencia.