“Grappige gids, professioneel”
Beoordeling van Free Tour Valencia

Free Tour Valencia
Geclassificeerd als nr. 10 van 152 Tours in Valencia
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Rolstoeltoegang
1 juni 2018 beoordeeld

Ik heb de gratis fietstocht gedaan. Afgesproken op het plein en door ontvangen door de gids Carlos.
Hij stuurt ons door naar de lokale fietsverhuurder. De fietsen zijn gratis en dus niet echt van topkwaliteit. Als je zegt dat je ganse dag zal huren (dan wel betalend tegen lager tarief) kan je een betere krijgen.
De gids (probeer zeker Carlos te hebben) is een grappige persoon die lokaal er woont. Hij weet persoonlijke aspecten uit zijn leven met humor te verwerken in de geschiedenis van de Turia.
Uitleg met data, foto's en veel enthousiasme met humor.

Tip: vergeet geen drinken mee te nemen. Het parkoer is vlak, maar je zal zweten onder de Spaanse zon.

24 mei 2018 beoordeeld

Zeer boeiende en interessante rondleiding van 2.5 uur gedaan op een zondag vanaf 10.30 u. Je komt zo heel veel te weten over Valencia, en de gids, Amparo, was zo enthousiast en humoristisch, een echte spraakwaterval. Leerzaam en veel gelachen. "Free tour" houdt eigenlijk in: je mag/moet aan het eind van de tour geven wat je wilt. Wees niet te zuinig!
Amparo, you are the best!

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke tour door het historische centrum van Valencia gehad. Helena wist ons te boeien met haar enthousiaste en interactieve manier van vertellen. Door haar verhaal zijn mijn ogen geopend en ben ik Valencia door een andere bril gaan zien. Als ik 6 in plaats van 5 sterren kon geven deed ik dat. Super!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele volledige tour met enthousiaste tourguide Helena. Ze vertelde over de geschiedenis van Valencia met veel passie en wist in 2,5 uur alle hoogtepunten van de binnenstad van Valencia langs te gaan. Helena kon zelfs vloeiend Nederlands en was zeer ontvankelijk voor vragen. Al met al een zeer prettige ervaring en een goed begin van een geslaagd bezoek aan Valencia!

Bekijk meer beoordelingen
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Donderdag vers aangekomen de tour gereserveerd. Met gids Helena op pad. Helemaal super. Zij vertelde heel enthousiast en duidelijk over de historie van de stad en de plekken die we bezochten. De tijd vloog om. Wij waren met een groep van 9 personen wat heel prettig was.

Reizigers die Free Tour Valencia bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Free Tour Valencia geweest? Deel je ervaringen!