“Aangenaam verrast”

Keukens: Mediterraan, Spaans
Wijk: Russafa
Wijk: Russafa
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier aangekomen op aanraden van de verhuurder van onze youth hostel. Was super goed.. zeer vriendelijk personeel die voor alles klaar stonden, hoewel het behoorlijk druk was. Het menu besteld voor 21,5 euro, 6 tapas gerechten + nagerecht + drank a volonté inclusief. Een echte aanrader!

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor bij deze plek uitgekomen. We mochten voor 20.00 uur, voordat het restaurant open ging al gaan zitten en drinken uitzoeken. Heerlijke vegetarische tapas gegeten! Wij vonden de patata bravis en de camabert overheerlijk! Een echte aanrader. Op het einde kregen we een likeurtje van de zaak

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de ranking was verwachting hoog, maar viel iets tegen. Bediening was goed en zeer behulpzaam
Kregen gratis cava flesje omdat wij in sohotel logeerden. Eten was gewoon lekker maar niet bijzonder

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tapas gegeten, personeel doet zijn best het goed naar je zin te maken en dat lukte prima. Vier sterren zeker verdiend!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met groep vrienden wezen eten. Het eten was dik in orde en de service van Javi nog beter. Shotjes kregen we van het huis. Echt een aanrader!

Reizigers die El Camerino Taberna bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In El Camerino Taberna geweest? Deel je ervaringen!