Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 129
Expedia.comUS$ 129
TravelocityUS$ 129
PricelineUS$ 128
TripadvisorUS$ 129
Orbitz.comUS$ 129
Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Snap absoluut de hoge rating op Tripadvisor niet.... Wij verbleven hier 4 dagen en in die 4 dagen is er misschien één keer 'hallo' en één keer 'doei' gezegd. Personeel is zeer ongeïnteresseerd en in een hotel, die verder nauwelijks voorzieningen heeft (bijv. restaurant), moet je het juist van klantvriendelijkheid hebben toch??

De kamer is behoorlijk verouderd, viezigheid zit op de muren (keertje likje verf), maar voldeed verder wel. We hadden op Tripadvisor al gelezen over de gehorigheid, dat kunnen wij alleen maar bevestigen.

Wat ons betreft 1 ster voor de locatie en 1 ster voor de schoonmaakdames.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Mooie, ruime kamers, Perfect en centraal gelegen in het oude gedeelte van de stad! Heel netjes. Vriendelijk personeel. In midden van het oude centrum, stil. Authentiek, origineel, een boetiekhotelletje.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 26 september 2019

Fijn hotel. Geen faciliteiten als ontbijt of een bar om nog even een drankje te doen, maar dat is geen enkel probleem, want op slechts enkele minuten loopafstand vind je genoeg barretjes en restaurantjes en dat is nog wel zo leuk. Zeer vriendelijke staff. De kamer is basic, maar prima ingericht en heel schoon. Enige nadeel was dat onze kamer geen daglicht had, omdat het raam met folie was afgeplakt. Het hotel heeft een ideale ligging. Heel fijn was ook dat we de (via het hotel) voor twee dagen gehuurde fietsen, in de hal van het hotel mochten zetten. Bij een volgend bezoek aan Valencia zullen we zeker weer dit hotel boeken.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

We verbleven 3 nachten in Ad Hoc Carmen. Het hotel ligt centraal vlak bij alle bezienswaardigheden in de gezellige oude stad met kleine staatjes en prachtige pleinen. We hadden een comfortabele 4-persoons kamer die brandschoon was. Met de ramen open heb je 's nachts last van straatgeluiden maar als de ramen dicht zijn hoor je totaal niets daarvan. En omdat de airco fluisterstil is is het slapen in de fijne bedden aangenaam.
Ontbijten kun je op diverse plekken maar wij startten elke morgen met een heerlijk ontbijt op het terras van de Panaria die net om de hoek ligt.
Als we weer in Valencia komen gaan we zeker weer naar Ad Hoc Carmen......

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 april 2019

Ik vind het een hotel met de juiste prijs kwaliteit verhouding, gelegen op een uitstekende locatie in de wijk El Carmen. Serveren geen ontbijt, maar deze te nuttigen in lokale tent om de hoek voor €4,- per persoon. Super paar dagen gehad.

Datum van verblijf: maart 2019
adhocarmen, Director de Recepción van Hotel Ad Hoc Carmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2019

Dear Inspire30056835194,

We greatly appreciate the positive comments about the hotel facilities. Comments like yours make us take note for future improvements to our hotel.

We hope you enjoyed your stay in Valencia, we would be happy to assist you again if you return.

Best regards