Gratis annuleren tot 16-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Gratis annuleren tot 16-12-22
Destinia.com
Expedia.comUS$ 119
Hotels.comUS$ 119
HurbUS$ 143
Beoordeeld op 5 april 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel met privé parking (betalend).
Vriendelijk ontvangst en mooie zeer ruime kamers.
Wij hadden een bed van 2m20, meer dan genoeg plaats dus.
Op de kamers is alles aanwezig wat je moet hebben.
De ligging van het hotel is ideaal om Valencia te bezoeken, je zit echt op een paar passen van het oude prachtige deel.
Het ontbijtbuffet is meer dan voldoende.
Vriendelijk,personeel.
Wij komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 18 maart 2022 via mobiele applicatie

Een goed hotel, in het centrum. Nagenoeg alles kun je lopend doen. Gemiddeld 15 minuten lopen. Personeel is erg vriendelijk en vlot en behulpzaam. Goed geslapen, bedden zijn prima. Sanitair is schoon en netjes. We hadden met ontbijt geboekt, ook goed geregeld. Al met al een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 24 september 2021 via mobiele applicatie

Aanrader, toplocatie voor een citytrip. Dichtbij, op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Fijn hotel, goede service en prima kamers! Lekker ontbijt. Niet te druk voldoende privacy. Zwembad is wel geen zwembad, zee klein....maar daarvoor ga je niet naar Valencia, dus geen probleem

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 20 september 2021

We zijn een lang weekend weg geweest en verbleven in dit hotel. Kamers waren schoon en netjes!
Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk!!!
Het zwembad op het dak inclusief bar zorgden voor een fijne afkoeling na het winkelen in deze prachtige stad!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Vincci Hoteles
Beoordeeld op 31 januari 2021

Goed hotel, kleine kamers, mooie badkamer, zeer proper. Ondanks corona een prachtontbijt aan tafel bediend vol flair, hygiëne, energie en vriendelijkheid, niets was te veel gevraagd. bediening aan de receptie correct en ok maar niet wow. Spijtig dat het zwembad niet open was. Super ligging!

Datum van verblijf: december 2020