Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Nette kamer. Ontbijtbuffet heeft voldoende keuze en is lekker.

Het zwembad op het dak biedt een aangename verfrissing. Niet zo groot maar genoeg om je even onder te dompelen.

Leuke straatjes en pleinen liggen op wandelafstand.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben 6 dagen verbleven in dit hotel. Weinig minpunten, kamer heel goed in orde, supergrote bedden van prima kwaliteit, regendouche, iedere dag verse handdoeken en nieuwe accessoires om je te wassen. Ontbijt was heel lekker en uitgebreid. Minpuntje was voor ons de toproofbar. Die was heel klein en kon niet echt veel volk aan. Zwembadje was klein maar superaangenaam na een dagje wandelen in Valencia. Airco aan balie en in restaurant stond soms echt te hard. Soms had je het gevoel in een diepvries te belanden :-)
Als er vrouwen aan de balie stonden was het beter.
Toch een heel goed hotel, ideaal gelegen en de kwaliteit die je krijgt, rechtvaardigt de prijs.
Indien nog eens in Valencia keren we zeker terug!

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Prettig hotel hartje oude centrum. De kamers zijn standaard met een dubbelbed met lakens en een dikkere dons/ sprei erop. In de kamer mini bar en kluisje. Badkamer regendouche met aparte handdouche. Onder de glazen douche deur loopt wel douchewater de badkamer in. Voldoende handdoeken - groot en klein- verder toilet en wastafel met voldoende shampoo’s zeepjes, scheerschuim, scheerapparaat, tandenborsten etc.
Ontbijtbuffet met ruime keus. Receptie vriendelijk en informatief. Verder alles op loopafstand in oude centrum. Wij komen zeker een keer terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben dit hotel geboekt om op een goede locatie van de stad te zitten en dit is absoluut zo! De kamer is netjes en groot genoeg. De bedden zijn goed maar de matrassen lijken wat aan vernieuwing toe want we hadden allebei het gevoel dat er een put in het midden was van al onze voorgangers ;) het ontbijt was echt wel het allerbeste dat dit hotel te bieden had!! Elke dag wel hetzelfde maar zéér uitgebreid en super lekker!!
De minpuntjes voor ons waren het ijskoude zwembad (oké het was nog ‘maar’ mei) maar wij hadden gehoopt hier al wat te kunnen van genieten maar voor ons was dit echt véél te koud (16 graden)
Ook hadden we specifiek een rustige kamer gevraagd omwille van mijn zwangerschap maar lagen we helaas aan de straatkant en Snachts werd ik altijd meerdere keren wakker van lawaai (roepende mensen, verkeer,...)
Al bij al wel goed hotel maar de prijs is er dan ook naar! Ben niet zeker of ik hier opnieuw zou boeken maar slecht is het zeker ook niet!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

Ga nooit naar dit hotel! Dit is zijn de grootste afzetters ooit! Wij hadden geboekt op 17/03, maar wisten niet dat het hotel onberijdbaar was door een feest in Valencia. Heb nooit zo’n onbeschoft personeel meegemaakt die mij even ging vertellen dat ik even een kilometer of 5 moest gaan lopen en niet moest zeuren! Nooit meer! Schandalig!!

Verbleef: maart 2018