“Fantastische beleving”

Keukens: Barbecue, Mediterraan, Grill
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond een geweldige beleving gehad hij Meat Market. Paco en Julio hebben erg veel plezier in het werk en dit straalde ze uit naar de gasten. Na een uitleg van de verschillende soorten vlees die geserveerd werden kregen we een goede indruk van de versheid van het vlees. We hebben heerlijk gegeten en zouden het iedereen kunnen aanraden om de Spaanse sfeer hier te gaan proeven!

Datum van bezoek: september 2019
EdgarB1274, Gerente van Meat Market, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste marcvA2740VS:
Wij stellen uw opmerkingen en advies zeer op prijs.
We zijn blij dat we dat gevoel hebben veroorzaakt.
Geef uw opmerkingen door aan het team.
Ik maak van de gelegenheid gebruik om u te informeren dat we in oktober van dit jaar ons 5-jarig jubileum zullen vieren met zeer interessante culinaire activiteiten en dat we binnenkort een thema-evenement rond de ham hebben voorbereid.
Volg ons op de sociale netwerken om niets te missen en we hopen u snel te zien.
Een knuffel.

24 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de carnivoren onder ons het restaurant van Valencia dat je moet proberen. Specialiteit is dry-aged vlees dat aan tafel gepresenteerd word. Je kan hier kiezen tussen verschillende soorten vlees en het aanbod wijzigd frequent. Lekkere wijn en vriendelijke bediening. De mensen die hun vlees bien-cuit willen kunnen hier niet terecht...

Datum van bezoek: mei 2019
EdgarB1274, Gerente van Meat Market, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Lieve Lekker:
Het was ons een genoegen om u te dienen.
Ik dank u voor de details van uw opmerking en vooral voor uw aanbeveling.
We hopen u snel te zien en herinneren u eraan dat we deze week een evenement hebben met een speciaal menu gebaseerd op de bekendste en populairste recepten van New York dat u zeker zal bevallen.
Een knuffel

1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst gerijpt vlees gegeten. Je moet het een keer geprobeerd hebben. Persoonlijk zou ik de volgende keer voor een langer gerijpt stuk vlees gaan. Lekker met een glas wijn

Datum van bezoek: februari 2018
Edgar B, Gerente van Meat Market, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2018

Estimada Liecinda V:
Me encanta que haya disfrutado de la carne madurada y se atreva en el futuro con carnes mas maduradas.
En cualquier caso, le reitero mi agradecimiento por sus comentarios tan positivos.
Esperamos contar con su presencia en breve y le deseamos felices fallas.
Un abrazo

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor vonden we dit kleine restaurantje in een van de wijken rondom het oude centrum. Bij binnenkomst kregen we de indruk dat reserveren wel gewenst was, maar er was nog plaats genoeg!

Duidelijk werd uitgelegd met behulp van een trolley waarop verschillende stukken vlees onder een stolp tentoongesteld werden hoe lang deze gerijpt hadden en dergelijke. Hieruit kon een keuze gemaakt worden, uit de menukaart kon men nog een voorgerechtje uitzoeken.

Het vlees wordt gepresenteerd op een blok met een plaatje van leisteen erop, je deelt het vlees met elkaar! Erg lekker en een aparte smaakbeleving.

De sfeer in het restaurant is wat kil. Wat wel leuk is, is dat je de koks in de keuken bezig kan zien. Ik had het vermoeden dat er nog een ruimte opzij was wat ook ingedeeld was als restaurant, maar voor die betreffende avond niet geopend.

Datum van bezoek: november 2017
Edgar B, Gerente van Meat Market, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2017

Estimada Rosanne v:
Agradecemos enormemente sus comentarios respecto a calidad y servicio, especialmente por el detalle que explica todos y cada uno de nuestros pasos.
Fue un placer contar con su confianza y esperamos contar con usted en breve.
Aprovecho para desearle unas felices navidades y un maravilloso 2018.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord GEWELDIG!

Als je bekend bent met het eten van lang gerijpt vlees is het een echte aanrader. Super gezellige en fijne bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 27 september 2017

Dear Marronetje:
We really appreciate your comment. Dry aged meat is our core business and it is very special for us your to please you.
Hope you come soon to visit us.
Best regards.

Reizigers die Meat Market bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Meat Market geweest? Deel je ervaringen!