“Lekker!”
Beoordeling van Ca la Mar

Ca la Mar
Geclassificeerd als nr. 289 van 4.566 Restaurants in Valencia
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ze zijn hier super vriendelijk en daarbovenop is het nog eens lekker. Zalig om verschillende tapas te bestellen!

Datum van bezoek: september 2019
CalaMarCabanyal, Propietario van Ca la Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Bedankt

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet helemaal eerlijk, we hadden in middag zo heerlijk gegeten bij casa Montana dat de gerechten van ca la mar in het niet verdwenen. De bediening werkt hard. Eten matig. Toilet was overstroomd en goor.

Datum van bezoek: juli 2019
CalaMar C, Propietario van Ca la Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Tuvimos un problema en el baño que ya está solucionado. Te pedimos disculpas por ello.
En cuanto a la comparación con Casa Montaña, claro que no es posible. Trabajamos en diferentes categorías, por eso comer allí cuesta más del doble que en Ca la Mar.
Gracias por dejar tu opinión

5 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar weken geleden heb ik hier in de middag gegeten met een vriendin die hier op bezoek was, toen was het echt goed. Dus ik was deze avond vol vertrouwen toen ik mijn man hiermee naar toe nam.

Mijn man had zin in kip teriyaki spiesjes, die bijna direct op tafel stonden. Ze waren half lauw opgewarmd in de magnetron. De structuur was kurkdroog, ze waren roze/wit van kleur en smaakten vies, naar iets wat ik niet kon identificeren met kip. Vervolgens kwamen de langzaam gegaarde groenten met pijnboompitten en tonijn. Klinkt goed maar ook dit gerecht sloeg helemaal nergens op. Het was nog niet echt lekker ontdooit en er was zeker geen kok aan te pas gekomen. Iemand had een blik tonijn in tomatensaus uit de vriezer gehaald en opengetrokken, het zat vol zout, suiker en E nummers. De zalm in maissoep bleek op, wat achteraf denk ik een zegen was dat me bespaard is gebleven. Ik wil niet weten hoe lauwe maissoep met zalm uit een pak smaakt. Toen kwamen de patatas bravas, kreeg eindelijk toch nog iets warms binnen, en die waren ook prima. Binnen 20 minuten stonden we vrij onderkoeld weer op straat.

De eerste keer was het echt goed en nu was het zo slecht -ook van kwaliteit- dat het bijna een prestatie is. Maar ik ga er in ieder geval nooit meer naar toe. In al die jaren dat ik hier woon heb ik nog nooit zo slecht gegeten.

Datum van bezoek: december 2018
1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdagavond rond 19.30 bij het restaurant aangekomen. Bleek de keuken om 20.00 op te gaan. Alles buiten was gereserveerd maar we konden tot 21.30 buiten zitten en daarna hebben ze een tafel voor ons binnen gereserveerd. Geen probleem, om 19.50 kwamen ze met de kaart en we hebben heerlijk gegeten! Vriendelijke en goede bediening! Bijna alle tafels waren dubbel gereserveerd die avond. Lokale toptent!

Datum van bezoek: oktober 2018
26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, klein restaurantje in een gezellig wijkje. Heerlijk verse tapas gegeten! De wijn is ook prima (zoals bijna overal!). Personeel is vriendelijk en spreekt redelijk Engels. Menukaart is ook in het Engels. Ook fijn; er is een kinderstoel aanwezig!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Ca la Mar bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Ca la Mar geweest? Deel je ervaringen!