“Lekker hoor ”
Beoordeling van Creperie Montmartre

Creperie Montmartre
Geclassificeerd als nr. 43 van 71 Dessert in Valencia
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier crêpes besteld met vanalles erin. Het was overheerlijk en het personeel is er erg vriendelijk. Beste zaak van plaza de la reina.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn op het terras gezeten, tapas erbij was prima, maar 6 euro rekenen voor een glas bier en hetzelfde bedrag voor een glas wijn is wel erg veel. Dat is toch niet de gangbare prijs in Valencia.

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb weleens lekkerder gegeten, maar hij was prima te eten ik moest alleen wat lang wachten. Manjana manjana zeggen ze toch. Hahaha

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze hebben hier totaal geen idee hoe je een echte crêpe moet maken. 10 min op een bakplaat kun je geen crêpe noemen. Taai en niet te eten. Vervolgens konden we ook niet pinnen (stond nergens aangegeven). Bah, wat een gedoe. Totaal geen service ervaren. Wij komen hier nooit meer terug. Schaam je Creperie Montmartre!

13 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 avonden achter elkaar naar toe geweest. Beide keren om een crêpe dulche de leche te nemen. Helaas hadden ze geen leche meer. Beetje jammer. De crêpe nutella was prima.

Reizigers die Creperie Montmartre bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Creperie Montmartre geweest? Deel je ervaringen!