“Perfect vegetarisch”

Geclassificeerd als nr. 205 van 4.112 Restaurants in Valencia
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelf geen vegetariër maar dit restaurant deed een uiterste poging mij over te halen. Heerlijke gerechten, goede wijn en vriendelijke bediening voor een zacht prijsje.

21 april 2018 beoordeeld

Onze eerste vegetarische ervaring was er knal op! Heel lekker gegeten. Ook de porties zijn meer dan voldoende. Zou zeker terugkomen.

2 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk en verrassend gegeten. Je zit er leuk. De kaart is vegetarisch. Er zitten ook veganistische gerechten tussen en op de kaart wordt goed aangeven of er ook gluten in de gerechten zijn verwerkt. Lieve en leuke bediening is hier ook aanwezig. Het broertje van "oslo" is ook zeker aan te raden, genaamd "Copenhagen". (Sommige gerechten op de kaart zijn hetzelfde maar niet allemaal)

24 november 2017 beoordeeld

Na dagen van veel gefrituurde tapas en vlees gegeten te hebben, deed het echt deugd om hier te eten. Hier eet je origineel en dat deed fris aan, na de eerdere dagen altijd dezelfde dingen op de menu's tegen te komen. Vriendelijke bediening, omdat we we verschillende tapas wilden eten, bood ze aan om telkens de helft te geven, aan de helft van de prijs! Tof.

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow wat was dit een aanrader, we waren er stipt om 19u (want wij kunnen na een dag Valencia nog niet wennen aan het spaanse ritme) en waren een uur lang de enige twee in het restaurant. De mevrouw in de bediening was super lief en geduldig en stelde zelf voor dat we ook halve porties kunnen bestellen en zo meer kunnen proeven. Het eten was intens smaakvol en snel op tafel. We hebben ervan genoten en gaan graag eens terug.

Reizigers die Oslo bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Oslo geweest? Deel je ervaringen!