Agoda.com
Hotels.comUS$ 97
PricelineUS$ 96
HurbUS$ 113
Beoordeeld op 18 januari 2022 via mobiele applicatie

Voor een citytrip hier 3 nachten verbleven. Zeer goede ligging voor overal vlot naar toe te gaan. Ontbijt was mooi en uitgebreid in aangename ruimte voorzien. Kamers zijn ruim en mooi ingericht. Vriendelijke en behulpzaam personeel die je met al je vragen tracht te helpen. Als we nog eens naar Valencia komen gaan we hier zeker terug naar toe

Datum van verblijf: januari 2022
Eva Costa, Owner van Hotel Primus Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2022

Dear Slamduncan14, many thanks for sharing with us your experience at Hotel Primus Valencia, We are glad to know that you have had a great stay with us.

We hope to see you again soon.

Best regards
Eneida Forcén
Quality Manager

Beoordeeld op 21 oktober 2021

Hotel Primus is gelegen op wandelafstand van ciudad de las artes y las ciencias. Vlak bij het hotel kan je de bus naar de oude stad of het strand nemen en ook de metro is vlot bereikbaar (15 min wandelen). Wij maakten hiervoor gebruik van de Valencia Tourist Card. Er zijn enkele shoppingcentra vlakbij waar je lekker en niet te duur kan eten.
Het hotel is mooi en modern. De kamers zijn erg ruim en mooi ingericht. Goede bedden en nog betere hoofdkussens. Badkamer met aangename regendouche. Aan de receptie kregen we vlot antwoord op al onze vragen over Valencia. Het ontbijt was rijkelijk en lekker. Verwacht niet te veel van het zwembad, is erg klein. Prima uitvalsbasis voor een citytrip naar Valencia.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel. Half uur lopen naar het strand en een half uur naar de oude binnenstad. Vlakbij veel leuke restaurantjes en twee grote winkelcentra.
In het hotel een Spa en een fitness. Buitenzwembad was klein. In de tuin wel wat plekjes gecreëerd om te chillen. Medewerkers waren vriendelijk. Kamers keurig en elke dag schoongemaakt.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 27 juli 2021

We hadden een heel aangenaam verblijf van 3 nachten in hotel Primus.De kamers zijn heel ruim en netjes.Het personeel is ook zeer behulpzaam en vriendelijk.Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Op een boogscheut van het hotel kan je uitgebreid shoppen en je kan te voet of met de electrische step het mooie nieuwe gedeelte van de stad bereiken. Met de taxi of de bus kan je ook het oude stadsgedeelte makkelijk bereiken doorheen het drukke verkeer.Als je wat meer tijd hebt kan je ook een fiets of step huren en het de Titia afrijden naar het oude stadsgedeelte.Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2021
Eva Costa, Owner van Hotel Primus Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Dear Veerle:

Many thanks for share with us your experience at Hotel Primus Valencia. For us is an honour knowing that you had had a very grateful stay with us.

We hope to see you again next time you visit the city.

Sincerely
Eneida Forcén
Quality Manager

Beoordeeld op 9 juli 2021 via mobiele applicatie

Ik vind het hotel zeer ongastriendelijk. Ze gaven niets van info bij het inchecken en geen warm bezoek. Ook is het een nadeel dat er geen kaarten zijn van de stad in dit hotel.

We huurden fietsen en die waren niet in orde. De ene zijn stuur stond verkeerd en allebei de fietsen hun lichten waren kapot. Nu daarna heeft Carlos van de medewerkers wel mooi geholpen met dit probleem.

Over de hotelkamer gesproken.. we hadden reuzedorst en keken in de mini bar..... leeg???? Ook geeft de minibar een enorme pak warmte af.
Ook werkt de airco echt amper.

Het ontbijt was daarintegen wel superlekker en de kamers werden mooi gekuist elke dag.

Een van de vrouwelijke medewerkers (c.) heeft ons amper verwelkomt en GEEN info gegeven over de fietsen toen we die huurden en ook GEEN info over alles wat je moet weten bij een check in maar de info die ze dan toch gaf was de verkeerde informatie.

Datum van verblijf: juli 2021