Beoordeeld op 3 juli 2019

Gunstig gelegen, alles kan te voet, per fiets of de metro die op 15 minuten lopen ligt gedaan worden. Restaurants in de buurt. Schone prima ingerichte kamers. Vriendelijk personeel. Redelijk ontbijt, klein zwembad, maar voldoende zit gelegenheden. We hadden wel problemen met de airco, en dat was ook na een melding niet opgelost. De kamer is zoals gezegd uitstekend, wel moeten er wat kleine dingetjes gerepareerd worden. Geen geluid van buiten, wel van uit het hotel hoorbaar. Maar we zouden er zo weer heen gaan.

Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben gekozen voor dit hotel omdat we een week gingen en ook lekker wilde relaxen bij een zwembad. Het hotel is mooi en strak ingericht. Service is uitstekend en ook de kamer is prima en redelijk ruim. Wel hadden we een smal 2persoonsbed. De tuin om te zonnen is modern met een klein barretje wat vanaf juni open gaat. Zwembad is niet groot maar lekker ter verkoeling. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Ligging is super! Rustig, 5 min fietsen van strand, aan de Turia, tegenover winkelcentrum en 10 min fietsen naar centrum. Zeker aan te bevelen.

Beoordeeld op 22 juni 2019

Het hotel op zichzelf is erg mooi en verzorgd, en heeft een fijn zwembad. De sfeer is echter tien keer niks. De mensen achter de balie zijn totaal niet vriendelijk, en voorzien je op geen enkele manier van nuttige informatie. De airco in de kamers is zelfs op de maximale stand nauwelijks voelbaar, met een gevoelstemperatuur van 35 graden als gevolg. Ook de kluis werkte niet goed, en ging vaak niet open of goed dicht. De ligging van het hotel ja dan wel weer super fijn, dichtbij het park en musea.

Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

Hotel heeft een goede locatie. Prima bus verbinding naar centrum en strand. Kamers zijn schoon maar kunnen wel opknapbeurt gebruiken. Ontbijt oké niks bijzonders. Bed lag slecht. Niet de luxe die men prefereert op de site. Prima voor stedentrip.

Beoordeeld op 1 juni 2019

We verbleven 3 dagen in dit hotel. Pluspunten: personeel vriendelijk en behulpzaam. Een toplocatie om de eerste bezienswaardigheden van Valencia te bezichtigen ( op 10 min loopafstand). El corte Inglés om de hoek en de metro (15 min.) en bushalte (5 min.) ook op loopafstand. Hotel op het eerste gezicht 4 sterren waard maar de slaapkamer niet, we verbleven op de 4 de verdieping dicht langs de Menorca weg, gelukkig had ik oordopjes voor de zekerheid mee want het is een drukke en luidruchtige weg. We vertrokken om 5 uur s'ochtends maar konden bij de bar sap, koffie/thee, zoete broodjes en zelfs yoghurt pakken,kosteloos. En hebben keurig netjes de taxi voor ons besteld en meteen aangegeven dat het 25 euro zou kosten en aan de chauffeur konden betalen.

Datum van verblijf: mei 2019