Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Keurig 4 sterrenhotel met uiterst behulpzaam personeel. Grandioos ontbijt. Prima ligging t.o.v de futuristische gebouwen. Naar het centrum kun je een flinke wandeling door het langgerekte park maken, of beter een fiets huren.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel. Ontvangst bij receptie was vlot en behulpzaam, ook dagen daarna bij vragen.
Kamer voldoet, komt koel over.
Wij waren hier in februari, en vond behoorlijk warm in de kamers, ondanks airco standje lager.
Prima en uitgebreid Ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 1 december 2018

Ik verbleef hier ongeveer 1 week inclusief ontbijt, kamers waren goed, de bedden lagen lekker. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Het vervelende waren de hotel kaarten die opende de deur niet altijd nadat de schoonmaker was geweest dus moest ik weer naar de receptie. het zwembad is klein maar voldoende geen last van gehad. Het ontbijt was de enige dag lekker en de andere dag weer niet. het personeel was verder vriendelijk en ze hebben mij geholpen met info zoeken over een in voetbalwedstrijd Valencia. Verder is de locatie goed het zit tussen 2 winkelcentrums in en Oceanographic zit op loopfstand van het hotel. Ik zou wel aanraden als je van plan bent om naar Oceanographic te gaan ook langs het museum genaamd Museu de les Ciències Príncipe Felipe te gaan daar kan je kaarten halen voor zowel het museum als Oceanographic en hoef je daar dus niet uren in de rij te staan. Verder is alles makkelijk te bereiken met de bus kost 1.50 euro per rit. Wel een lange rit met de metro vanaf het vliegveld.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 november 2018 via mobiele applicatie

Wij logeerden hier 4 dagen met ons gezin. De kamers waren mooi maar ook niet helemaal volgens verwachting. Badkamer was wel vernieuwd maar een slechte douche. Bedden waren wel goed. Het ontbijt was wel verzorgd maar jammer genoeg afgebakken piccolo broodjes die keihard waren. We hebben de eerste avond daar gegeten, het was te duur voor wat het was. Ook zéér kleine porties. De cocktails waren wel lekker, 9 euro voor een mojito ! Wat me wel stoorde was dat ze niet zo vriendelijk waren aan de receptie. Ik vroeg om tickets voor Oceanographic, 2 x zei ze dat het niet zo druk zou zijn om ze daar te kopen. We waren de dag ervoor gaan kijken en dat was zeker een uur aanschuiven ?? Ze heeft ze dan afgedrukt omdat ik het dan toch vroeg. In april logeerden we ook in een design hotel in Lissabon, hotel Jupiter maar daar was geen enkele moeite teveel. Jammer !!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 24 oktober 2018 via mobiele applicatie

Viersterrenhotel Primus is geen comfortabel kwaliteitstitel zoals in allerlei publicaties wordt voorgehouden. De inrichting van de kamers is aan een grondige opfrisbeurt toe en het klein onderhoud voldoet amper. De gehorigheid van het gebouw is storend en de bedden zijn oncomfortabel.
De ligging van het hotel is zeer goed voor een bezoek aan de megalomane futuristische gebouwencomplexen (Wetenschappen, Kunsten, Oceanografie, ...) of een fietsrit door het uitgestrekte stadspark. Voor een bezoek aan het historisch centrum of het strand zijn het openbaar vervoer of een taxidienst aangewezen.
Het ontbijt is correct voor dit type hotel en het personeel is behulpzaam.

Datum van verblijf: oktober 2018