ILUNION Aqua 4(Valencia)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

NH Valencia Center(Valencia)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Zwembad
Ayre Hotel Astoria Palace(Valencia)
Ayre Hoteles
Melia Plaza(Valencia)
Gratis annuleren tot 27/07
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 107 per nacht.

B&B Hi Valencia Canovas(Valencia)(Heel veel waar voor je geld!)
Caro Hotel(Valencia)
Gratis annuleren tot 27/07
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel in het nieuwe gedeelte van Valencia. ruime, schone kamers die dagelijks schoon gemaakt worden. Ontbijt was gied. we werden dagelijks ontvangen door een zeer vriendelijke dame die ons een schoon tafeltje toewees. buffet was goed. veel vers fruit en sap en lekkere verse broodjes. Ook engels ontbijt was mogelijk. alles werd netjes aangevuld. er was een mogelijkheid om fietsen te huren, maar die waren helaas allemaal verhuurd. wij werden verwezen naar fietsverhuur vlak bij. was ook prima. fijne fietsen.
al met al hebben wij fijn verblijf gehad!
(winkel mogelijkheden volop tegenover het hotel. ook eetgelegenheid genoeg rond om hotel.)

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, relatief grote kamers. Kamers worden elke dag schoongemaakt en er worden veel schone handdoeken neergelegd zodat je meerdere keren per dag kunt douchen/badderen indien gewenst. In het restaurant van het hotel kun je terecht voor heerlijk eten met prima prijzen. Je kunt hier ook terecht voor een hapje en/of drankje. Op het ruime terras is het s’avonds prima vertoeven. Ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Altijd vriendelijke bediening en goede service.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
3 mei 2018 beoordeeld

Prima locatie voor een stedentrip. Met 2 twintigers mee boekten wij 2 kamers. Nette kamers met een goede douchecel en prima bed. Ontbijt ruim voldoende, niets mis mee. Achter de receptie een Spaanse jongedame met een Nederlandse moeder. Ze spreekt zeer goed Nederlands en sommige gasten zullen dat heel handig vinden. Nog heel vriendelijk ook. Het hotel verhuurt ook fietsen. Niet superkwaliteit overigens, maar wij Nederlanders zijn daarin misschien ook wel verwend. Je fietst zo naar het park (de drooggelegde Turia rivier). Meestal gingen wij op de heenweg met de bus naar de stad (€1,50 per persoon). Als je het hotel uitloopt naar links het trottoir volgen. Bij de stoplichten oversteken (aan de kant van het hotel blijven) en dan de bushalte vlak achter het kruispunt pakken (lijn 19). Wij stapten altijd uit in het centrum tegenover het station en de arena. Dan zit je mooi centraal in de stad. Terug gingen wij altijd met de taxi. Met fooi meestal € 10. Het zwembad in het hotel is klein met enkele ligstoelen rondom. Er zijn echter voldoende plaatsen om buiten te zitten. In de lounge enkele grote televisies waarop altijd wel een voetbalwedstrijd is te volgen. In de hotelkamer zelf geen koffie-/theevoorziening. Je kunt het wel op de gang bij de lift pakken. Als je het hotel uitkomt ligt er rechts aan de overkant van de weg en tegenover het hotel een heel groot winkelcentrum. Diverse eetgelegenheden (fastfood) als je even snel en gemakkelijk wilt. In de stad zelf eet het natuurlijk leuker. Verbeterpuntje: Als je ruim 17.00 uur bij je hotel komt verwacht je wel meteen te kunnen inchecken. Het wachten op de kamer duurde weliswaar maar 10 minuten, maar toch. Per saldo: een hotel dat ik bij terugkomst in Valencia zo weer zou boeken.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
24 april 2018 beoordeeld

Het hotel is mooi en modern ingericht en biedt een perfecte ligging. Het hotel ligt vlakbij de nieuwe stad (Ciuad de las Artes y las Ciencas). In omgeving zeer veel winkels en restaurants (oa in de Aqua shopping). Hotel ligt pal in het midden tussen de oude stad en het strand. Met de fiets ben je via het prachtige Turia park op 15 min pal in het oude centrum. Te voet doe je er zo'n 40 minuten over. Of met de bus (bushalte vlak aan hotel). Het strand bereik je na zo'n 10 minuten fietsen. (of 30 min te voet) Metro halte ligt op zo'n 10 minuten stappen. Dus ideale ligging als je tijd hebt om alle aspecten van de stad te ontdekken. Zeer ruime kamer en badkamer. Verder goede bedden & kussens. Airco werkte prima. Zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Uitermate vriendelijk personeel. Vooral het personeel van de receptie verdient een pluim! Kamers zien én ruiken kraaknet. Enig puntje van kritiek -welke ze eenvoudig zouden kunnen oplossen- : naden tussen verschillende behangstroken beginnen lichtjes los te komen (toch op onze kamer) en houten plinten onder raam zijn beetje verweerd door vocht?. Maar door de mooie, stijlvolle aankleding en inrichting van de kamer en hotel komt dit zeker niet storend over. Hebben ook éénmaal gebruik gemaakt van de SPA van het hotel. Prijzen massages erg democratisch, maar hadden er toch net iets meer van verwacht. Vonden het ook jammer dat je -indien je liet masseren-, ook nog moest bijbetalen (20 euro) voor de faciliteiten van de spa zélf (binnenzwembad, sauna ed). Hotel heeft ook een klein buitenzwembad, maar met een beperkt aantal ligzetels, maar is wel gelegen in een mooie en ruime tuin. Hotel verhuurt tenslotte ook nog zelf fietsen. Huurfietsen kan je anders ook huren op zo'n 5 minuten stappen van het hotel (van Bikes & Roll ) Je mag die dan ook in de parkeergarage van het hotel plaatsen. Hotel is Prijs/kwaliteit absoluut top! Een hotel waar ze ons nog vaker gaan terugzien...

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Ruime moderne kamers. Vriendelijk personeel en goede service. We hebben genoten van een heerlijk ontbijtbuffet. De verbinding met het oude centrum is goed. Voor de deur een bushalte en de straat uit loop je zo het park in (de oude rivierbedding) en loop je zo op de Ciutat de les arts i les Ciències (de moderne gebouwen). Zeker een aanrader!!

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden