Priceline
Gratis annuleren tot 09-12-22
Gratis annuleren tot 09-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
Expedia.comUS$ 114
Hotels.comUS$ 115
HurbUS$ 118
Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie

het hotel als hotel is geweldigd.
de locatie is ook goed.. op loop afstand man c.colon de winkelstraat en ook vlakbij het metro station COLON..ook goed voor de rit van en.naar het vliegveld
De bar is goed .. goede bediening.
Het restaurant is nog in de kinderschoenen..niet ontwikkeld

Kamertip: een goede locatie voor een stedentrip
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 21 december 2021

ideaal gelegen hotel om de stad te ontdekken met zeer propere kamers. Het personeel is er heel vriendelijk. Het ontbijt-buffet had genoeg keuze en was zeker lekker. Bovendien is je verblijf gemakkelijk te regelen via een app. Dit hotel is zeker en vast een aanrader!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Mooi ingericht hotel op een goede locatie. Loopafstand van de meeste bezienswaardigheden.
fris, schoon en fijne ruimtelijke lobby en receptie.
Receptie denkt mee en waren erg behulpzaam met taxi, reserveringen, printen van documenten etcetera.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Vincci Hoteles
Beoordeeld op 3 juni 2021

Mooi, proper hotel op een ideale locatie om de stad te verkennen. Het personeel is vriendelijk en taalvaardig. Het zonneterras is echter mini (slechts 2 ligstoelen). De fotos van een gezellig lounge-hoekje behoort tot één van de suites en is dus niet vrij toegankelijk. Kamer 211 is niet de beste, want het enige waarvan het balkon volledig dicht is en dat geeft een benauwd gevoel.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Vincci Hoteles
Beoordeeld op 13 november 2020

Ik bestudeerde alle city hotels in Valencia en koos tenslotte voor dit hotel wegens de beste prijs/kwaliteit verhouding. Een 4 sterrenhotel pal in het centrum. Wat ons sterk beviel : een snelle incheck, mooie kamers, 2 snelle liften, vriendelijk hotelpersoneel. Het buffetontbijt is heel uitgebreid en lekker. Enkel spijtig dat er geen kleine afwisseling is in het aanbod : elke dag hetzelfde aanbod. We hadden kamer 403 en dat was een prima kamer voor 2 personen. Je wandelt perfect naar alle bezienswaardigheden en 's avonds is het een veilige buurt. Top

Datum van verblijf: oktober 2020