Gratis annuleren tot 07-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 200
Expedia.comUS$ 205
HurbUS$ 212
Beoordeeld op 26 augustus 2019

Bijzonder mooi hotel -dichtbij gelegen bij het park van Valencia- en prettig om van hieruit Valencia te verkennen. Wij komen zeker nog eens terug. Door de regen -wat weinig voorkomt- hebben wij het strand niet gezien. Geen probleem, er was voldoende te beleven dus een reden om nog eens terug te gaan.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel gelegen nabij het oude centrum. Kamers zijn oke, niet bijzonder. Vriendelijk personeel, met name de man bij het ontbijt. Het ontbijt zou ik zelf anderen niet adviseren, ga er juist lekker op uit. Genoeg leuke zaakjes om de hoek waar je heerlijk kunt ontbijten. Fietsen kun je gratis in de ondergrondse parkeergarage van het hotel plaatsen. Overigens dichtbij het station.

Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zeer leuk hotel,gelegen nabij het oude centrum. Ik had een kado gehad van me vriendin om Valencia tegen Barcelona te zien. Hotel is dichtbij stadion. Kun je lopen. Kamers zijn niet groot, wel netjes .

Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Locatie is super, receptie erg hulpvaardig, man van het ontbijt gastvrij. Parkeergarage om de fietsen te parkeren een fijne luxe. Ontbijt is prima, maar niet verrassend. Badkamer ruim en bedden goed. Prima 4 sterren maar niet meer dan dat.

Beoordeeld op 15 mei 2018

Kammers zijn schoon en van geode maat. Badkammers suer schoon en ook ruim. Zeer chique hotel. Prijs-Qualiteit verhouding is prima. Het ontbijt is goed vorzien van een mix van international en Spaans eten. Een aanraader.

Datum van verblijf: mei 2018