Priceline
Gratis annuleren tot 09-12-22
Gratis annuleren tot 09-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
Expedia.comUS$ 114
Hotels.comUS$ 115
HurbUS$ 118
Beoordeeld op 3 mei 2018

Werden heel goed opgevangen door het vriendelijke personeel dat ons een upgrade-kamer voorstelde ( schitterende kamer met balkon met zicht op de Calle de la Paz )
Genoten van apero, snack op een avond ( want het hotel heeft geen restaurant ) en het ontbijtbuffet is om van te smullen alles is voorhanden
Zowel aan het onthaal als bij de bediening schitterend en attentvol personeel
En als je de ramen sluit tijdens de nacht dan slaap je heerlijk tot een eind in de morgen

Kamertip: Als je een kamer aan de straatkant hebt heb je een prachtig zicht maar misschien ook wel wat overlast tijdens het weekend
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Een hotel wat letterlijk in de binnenstad ligt. Alles van het historische centrum is op loopafstand.
De kamer is ruim en schoon. Nette badkamer. Daarnaast een heerlijk dakterras.
Het is ontbijt is heerlijk met vers fruit, koffie, een glaasje bubbels en ruime keus aan beleg.

Eén tip: de airco aanzetten, kamers zijn erg warm.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 21 februari 2018

De ontvangst was goed en de kamer was netjes echter was er veel sprake van geluidsoverlast door de complete nacht heen. Als iemand een deur dichtdoet zit je meteen rechtop in je bed. Zowel ikzelf als mijn partner hebben hierdoor niet meer dan 3 uur geslapen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

10 dagen in dit hotel gezeten, alles top geregeld. Mooie en nette kamers in een leuke straat. Personeel is erg vriendelijk en attent en neemt uitgebreid de tijd voor je als je vragen hebt. Receptionist Alejandro is echt een topper, net als zijn collega's.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2017

Mooi hotel met aparte inrichting en prima bedden. De badkamer met matglas i.p.v. een muur aan de kant van het slaapgedeelte blijft apart, maar er is goed mee te leven.
Ontbijt is prima, met veel keuze en o.a. een glaasje gazpacho - mocht je dat willen.
In kamers op de eerste verdieping boven de lobby dringt 's nachts de muziek van beneden door. Je wordt er niet wakker van, maar als je eenmaal wakker bent.... Overdag valt het niet op tussen de stadsgeluiden.
De locatie is uitstekend: dichtbij de metro en bushaltes, de Tourist-info is een paar huizen verderop (vervoers- en toegangskaarten te koop) en op 5 minuten loopafstand van het oude centrum.
Personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Kamers aan de zijkant (Calle de Bonaire) of achterkant zijn stiller en probeer op de 2e hogere verdieping te komen.
Datum van verblijf: februari 2017