“Fietstocht met Luuk”

Baja Bikes Valencia
Geclassificeerd als nr. 15 van 117 Outdooractiviteiten in Valencia
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondag deden we samen met 5 vriendinnen een fietstocht door Valencia. Onze gids was Luuk.
De tocht was supergezellig en interessant. Luuk is een hele fijne gids die kennis van zaken heeft en die op een enthousiaste manier kan vertellen. Hij deed heel hard zijn best om er een leuke middagje van te maken en dat is hem heel goed gelukt! De fietsen waren ook dik in orde!
Bedankt Luuk!!
Sabine

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In iedere stad boeken we een fietstour bij Baja bikes (zoals bv. Rome, Milaan, Berlijn, Stockholm). We genieten vooral ook van de geschiedenis verhalen rondom alle highlights van een stad. Helaas bleven die verhalen dit keer uit en kregen we eigenlijk alleen wat feiten te horen die we zelf ook al zonder moeite hadden kunnen lezen op internet. Naar ons idee hadden we net zo goed alleen fietsen kunnen huren.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dinsdag 15/05 deden we de Nederlandstalige fietstocht met Anne. We kregen zeer nuttige tips, vooral wij waren pas toegekomen op maandag en moesten nog wat zoeken. We deden de bezienswaardigheden aan en zo konden we ons verblijf nadien leuk maken en hadden we al een idee wat we gingen bezoeken. We kregen ool wat historische tips mee. Als we on de toekomst nog eens een citytrip doen, dan proberen we zeker nog eens met Bajabikes een tocht te doen. Wij zouden het iedereen aanraden, vlug na de aankomst, zo weet je wat te doen. Dank u Anne, wij zouden het iedereen aanraden, dis als je twijfelt DOEN.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al het 4de jaar op rij boeken wij een fietstour met Baja Bikes de eerste of tweede dag van onze citytrip. De fietstour gaat altijd langs de belangrijkste bezienswaardigheden, wat geschiedenis is altijd mooi meegenomen en je weet je meteen wat beter te oriënteren. Er worden meestal ook wat leuke adresjes meegegeven. Doen!!!

Bekijk meer beoordelingen
18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gids Anne heeft ons veel highlights laten zien en goede tips gegeven om de rest van de stedentrip tot een succes te maken! In 3 uur krijg je een goede indruk van deze prachtige en veelzijdige stad. Absoluut een aanrader, bedankt Anne!

AM1501, Manager van Baja Bikes Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Hoi Tim,

Bedankt voor je leuke review! Hopelijk weer tot ziens in één van onze andere steden!

Groetjes,
Baja Bikes

Reizigers die Baja Bikes Valencia bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia
Valencia, provincie Valencia

In Baja Bikes Valencia geweest? Deel je ervaringen!