Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heel veel gezien op de fiets

Wij hadden een hele leuke gids (Chantal) die ons mooie bezienswaardigheden liet zien in de oude ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
maelli22
Nieuwegein, Nederland
via mobiele applicatie
Ideale manier omt citytrip te starten

Na Boedapest en Sevilla wederom een NL-gids met Baja Bikes, ideaal om een eerste indruk te krijgen ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Lucclaes
Alken, België
via mobiele applicatie
Lees alle 289 beoordelingen

Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

In iedere stad boeken we een fietstour bij Baja bikes (zoals bv. Rome, Milaan, Berlijn, Stockholm). We genieten vooral ook van de geschiedenis verhalen rondom alle highlights van een stad. Helaas bleven die verhalen dit keer uit en kregen we eigenlijk alleen wat feiten te horen die we zelf ook al zonder moeite hadden kunnen lezen op internet. Naar ons idee hadden we net zo goed alleen fietsen kunnen huren.

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Op dinsdag 15/05 deden we de Nederlandstalige fietstocht met Anne. We kregen zeer nuttige tips, vooral wij waren pas toegekomen op maandag en moesten nog wat zoeken. We deden de bezienswaardigheden aan en zo konden we ons verblijf nadien leuk maken en hadden we al een idee wat we gingen bezoeken. We kregen ool wat historische tips mee. Als we on de toekomst nog eens een citytrip doen, dan proberen we zeker nog eens met Bajabikes een tocht te doen. Wij zouden het iedereen aanraden, vlug na de aankomst, zo weet je wat te doen. Dank u Anne, wij zouden het iedereen aanraden, dis als je twijfelt DOEN.

Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Al het 4de jaar op rij boeken wij een fietstour met Baja Bikes de eerste of tweede dag van onze citytrip. De fietstour gaat altijd langs de belangrijkste bezienswaardigheden, wat geschiedenis is altijd mooi meegenomen en je weet je meteen wat beter te oriënteren. Er worden meestal ook wat leuke adresjes meegegeven. Doen!!!

Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Gids Anne heeft ons veel highlights laten zien en goede tips gegeven om de rest van de stedentrip tot een succes te maken! In 3 uur krijg je een goede indruk van deze prachtige en veelzijdige stad. Absoluut een aanrader, bedankt Anne!

AM1501, Manager van Baja Bikes Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2018

Hoi Tim,

Bedankt voor je leuke review! Hopelijk weer tot ziens in één van onze andere steden!

Groetjes,
Baja Bikes

Beoordeeld op 17 mei 2018

Een superleuke start van een stedentrip, je krijgt alvast een inkijkje in de stad en de mooie groene
Gelijk leuk adresje om héérlijke tapa's te eten na de fietstour.