“Niet zo smaakvol”

Keukens: Mediterraan, Gezond
Dineropties: Ontbijt, Afhalen
Dineropties: Ontbijt, Afhalen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een salade gegeten, welke niet zeer bijzonder of smaakvol was. De soep was bitter en de wrap koud van onder en warm van boven. Wij werden er niet warm van. Wel een heel lekker sapje gedronken.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al die tapas en wijntjes is deze plek een verademing. Een heerlijk relaxte zaak waarin alles vers voor je neus wordt bereid. Je kunt gewoon iets nemen van de kaart (sandwich, baguette etc), maar je kunt ook ik de vitrine kijken en je eigen salade samen laten stellen.
Voor degenen die calorieën tellen.. ze staan achter elk gerecht/drankje op de kaart aangeven ;-).
Ze hebben er ook nog lekkere desserts, smoothies en sapjes.
Personeel is onwijs vriendelijk en behulpzaam.
Je hebt in de zaak trouwens ook nog verschillende tablets hangen. Handig om wat op te zoeken bijvoorbeeld.

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede lunch; optie uit verschillende soorten salades die je zelf kan samenstellen of baguettes. Zeer vriendelijk personeel.

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier twee keer geweest. Deze eettent zit richting het oude centrum. De bediening is goed, en hebben een Engelse kaart incl. calorieën . Je kan hier gezonde broodjes, salades en smoothies halen. Erg lekker en vers. Gewoon een keer heengaan om te ontbijten bijvoorbeeld.

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vers; alles wordt bereid waar je bij staat en gaat de verssappers in. De smoothies zijn lekker fris en verkoelend.

Reizigers die Zummsalads bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Zummsalads geweest? Deel je ervaringen!