Official Site
Gratis annuleren tot 09-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Gratis annuleren tot 09-10-22
Expedia.comUS$ 106
Hotels.comUS$ 106
Lol.travelUS$ 144
Beoordeeld op 11 juli 2021

Groot hotel, deze wijk staat er vol mee. Op het moment dat we onze kamer op de 11e binnenkwamen viel direct de duffe geur op, een rokerskamer. Ik wist niet dat die überhaupt nog bestonden. Naar de receptie gegaan en gelijk een kamer gekregen. Grootse service! Kamer 614 beschikt over een uitstekende airco. Prettig geslapen. Helaas was er achterstallig klein onderhoud. Niet hinderlijk, maar je wil niet dat net tijdens jouw verblijf iets helemaal kapot gaat. Beide bedlampen vielen net niet van de muur, zowel de closetrolhouder bij het toilet als bij het bidet bengelden aan hun schroeven. Zeep/spons bakje los, handdoekenrek los. Slechts een kwestie van die spullen een keer goed vastzetten. Kluisje werkte niet, deurtje was open, maar de slotpennen stonden uitgeschoven. Een streek van de vorige gast. Gelukkig hadden we het ding niet nodig in open stand. Behoorlijk snel internet 70-80 Mb bij diverse tests. Betaald parkeren, groot aantal plekken beschikbaar, nooit vol. In de omliggende wijk is voldoende gelegenheid te eten, het restaurant van het hotel zelf is ook uitstekend. Het ontbijt is heerlijk. Als daarbij de prijs ervan in aanmerking neemt dan is de conclusie: grote klasse.

Datum van verblijf: juli 2021
M A, Director General van Sercotel Sorolla Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2021

Thank you so much for your comments !!!!

We are pleased to know you ejoyed your stay. We take note about all your comments to improve, I apologize.

Thanls again and we hope to see you soon !!

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer nette kamer, super comfortabele bedden en kussens. Propere en praktische badkamer.
Valenbisi vlak voor de deur (15 min naar centrum), metro om de hoek.
Verder geen gebruik gemaakt van andere faciliteiten.
Vriendelijk en correct personeel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Manuel A, Director General van Sercotel Sorolla Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Thank you so much for your comments Ivan !! We are happy to know you have been so comfortable at the hotel and we hope to see you soon !!

Beoordeeld op 20 juni 2019

Zeer stijlvol hotel ; grote kamer met grote badkamer ; zwembad … fantastisch. Zeer vriendelijk personeel. Geweldig hotel ; hier komen we zeker nog eens terug.

Iets beter ? Neen, alles was helemaal top.

Datum van verblijf: mei 2019
Manuel A, Director General van Sercotel Sorolla Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

Thank you so much for your comments!!
We are pleased to know you enjoyed your stay and we hope to see you soon !!

Beoordeeld op 19 juni 2019 via mobiele applicatie

Hotel was super netjes en schoon. Personeel zeer vriendelijk en de kamers luxe. Wij verbleven twee nachten en zouden een volgend bezoek aan Valencia hier weer boeken. Het zwembad was iets klein maar voor een citytrip voldoende. Enige minpunt was dat het bubbelbad tijdens ons bezoek niet werkte.

Datum van verblijf: juni 2019
Manuel A, Director General van Sercotel Sorolla Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2019

Thank you so much for your coments Humphrey !! We are happy to read your words and to know you have been so comfortable. According to the jacuzzi during one day the jacuzzi was out of order due to a bad use of one of the guests, the next day it was repared and working, I apologize only one day but you could´nt onjoy it. Thanks again and we hope to see you soon !!

Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Een ontzettend mooi hotel, schone kamers, vriendelijke staff. Check out was ook pas om 12:00 wat voor ons ideaal was. Konden de koffers die dag ook daar achter laten. De ligging van het hotel was wel wat ver van het centrum, dit vonden we wel jammer. Verder prima!

Datum van verblijf: september 2018
Manuel A, Director General van Sercotel Sorolla Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Thank you so much for your comments Lieke¡¡ we hope to see you soon ¡¡