“Ontspanning”

US$ 63,43*
Vanaf
Valencia Kunst en Wetenschap Segway Tour
Geclassificeerd als nr. 3 van 297 dingen om te doen in Valencia
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Voedsel te koop, Activiteiten voor oudere kinderen, Rolstoeltoegang
1 juni 2018 beoordeeld

Deze atractie is zeker de moeite waard.Het park is rijkelijk voorzien van restaurants maar de onderwatertunnels zijn geweldig .De dieren worden uitstekend verzorgt en alles is er goed onderhouden.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke uitstap. Plan zeker een uur of 3 in zodat je alles rustig kan bekijken. Dolfijnenshow was leuk om zien.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi aangelegd park, loopt binnen en buiten, aquarium vond ik matig, die van Barcelona beter. Eten was zeer matig. Entree 30 euro, veel te duur

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Prachtig park, met hele mooie aquariums, vogels en dolfijnen. De dolfijnenshow zou beter kunnen, maar is best leuk. Wij hadden dit bezoek niet willen missen!! De 4D film kost 3 euro extra

Bekijk meer beoordelingen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier ongeveer 3 uurtjes doorheen gelopen. Mijn vriendin vond vooral de walrussen leuk. Ik vond de turtugas erg leuk.

Reizigers die Oceanografic Valencia bekeken, bekeken ook

In Oceanografic Valencia geweest? Deel je ervaringen!