“Leuk”

US$ 65,77*
Vanaf
Valencia Kunst en Wetenschap Segway Tour
Geclassificeerd als nr. 3 van 301 dingen om te doen in Valencia
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke uitstap. Plan zeker een uur of 3 in zodat je alles rustig kan bekijken. Dolfijnenshow was leuk om zien.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi aangelegd park, loopt binnen en buiten, aquarium vond ik matig, die van Barcelona beter. Eten was zeer matig. Entree 30 euro, veel te duur

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Prachtig park, met hele mooie aquariums, vogels en dolfijnen. De dolfijnenshow zou beter kunnen, maar is best leuk. Wij hadden dit bezoek niet willen missen!! De 4D film kost 3 euro extra

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier ongeveer 3 uurtjes doorheen gelopen. Mijn vriendin vond vooral de walrussen leuk. Ik vond de turtugas erg leuk.

Bekijk meer beoordelingen
30 mei 2018 beoordeeld

Zeer mooi aquarium voorzie minimaal een halve dag om alles te bekijken. In het arts gedeelte hebben we zelfs een pinguïn kuiken gezien. Werd nog verzorgd door de ouders in hun keiennest.

Reizigers die Oceanografic Valencia bekeken, bekeken ook

In Oceanografic Valencia geweest? Deel je ervaringen!