Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf US$ 63,64
vanaf US$ 208,28
vanaf US$ 127,28
Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Prachtig park, met hele mooie aquariums, vogels en dolfijnen. De dolfijnenshow zou beter kunnen, maar is best leuk. Wij hadden dit bezoek niet willen missen!! De 4D film kost 3 euro extra

Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier ongeveer 3 uurtjes doorheen gelopen. Mijn vriendin vond vooral de walrussen leuk. Ik vond de turtugas erg leuk.

Beoordeeld op 30 mei 2018

Zeer mooi aquarium voorzie minimaal een halve dag om alles te bekijken. In het arts gedeelte hebben we zelfs een pinguïn kuiken gezien. Werd nog verzorgd door de ouders in hun keiennest.

Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Wanneer je Valencia bezoekt moet je dit zeker doen, prachtig. Op een bepaald moment zwemmen de haaien boven je hoofd. Dit is echt spectaculair. De dolfijnenshow was matig, veel babbelen maar weinig kunstjes, dit hebben we al beter gezien, maar dit id het laatste van het park

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is werkelijk heel mooi. Heel veel soorten vissen en vogels gezien. De moeite waard. Alleen de dolfijnen show viel tegen maar verder een mooi park waar je zo 3 uur verblijft