Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

Meer info
vanaf US$ 209,10
Meer info
Beoordeeld op 30 mei 2018

Zeer mooi aquarium voorzie minimaal een halve dag om alles te bekijken. In het arts gedeelte hebben we zelfs een pinguïn kuiken gezien. Werd nog verzorgd door de ouders in hun keiennest.

Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Wanneer je Valencia bezoekt moet je dit zeker doen, prachtig. Op een bepaald moment zwemmen de haaien boven je hoofd. Dit is echt spectaculair. De dolfijnenshow was matig, veel babbelen maar weinig kunstjes, dit hebben we al beter gezien, maar dit id het laatste van het park

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is werkelijk heel mooi. Heel veel soorten vissen en vogels gezien. De moeite waard. Alleen de dolfijnen show viel tegen maar verder een mooi park waar je zo 3 uur verblijft

Beoordeeld op 19 mei 2018

Echt de moeite van een bezoekje waard! Heel mooie aquariumtunnels , met veel verschillende soorten vissen, krabben, haaien, kwallen, schildpadden, roggen ,noem maar op.
Buiten dan weer andere dieren te zien, flamingo, landschildpadden enz.
Een leuke uitstap van enkele uurtjes !

Beoordeeld op 17 mei 2018

Heel veel te zien, maar het is wel behoorlijk aan de prijs. Akls je de 4D cinema wil bezoeken moet je bovendien nog extra bijbetalen.
Wel heel veel te zien; je bent er wel een paar uurtjes zoet.