Beoordeeld op 3 juni 2018

Ontbijt is 3 dagen in Aqua 4 (zeer uitgebreid) en 4 dagen in Aqua 3 (goed) Het hotel ligt ongeveer uur lopen van het centrum. Bus 19 vlakbij, gaat van stad naar kust. Turia park is geweldig en heerlijk om met fiets door te rijden. fietspaden zijn erg smal.

Verbleef: mei 2018
Ilunion H, Director General van ILUNION Aqua 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Geachte klant

Allereerst willen we u bedanken voor het ongemak dat is ontstaan om uw mening over het verblijf in ons hotel over te brengen

We hebben kennis genomen van uw suggesties om deze zo snel mogelijk te corrigeren. Onze wil is om van uw verblijf een unieke ervaring en dekking te maken
al uw verwachtingen, dus we zullen proberen om elke dag te verbeteren

We hopen je weer te zien bij ons etablissement of bij een van onze ILUNION Hotels.

Ontvang een hartelijke groet
Directeur van Ilunion Aqua 3 * en 4 * Hotels

Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Een hotel waar iedereen welkom is. Prijs kwaliteit , kamers net en goed onderhouden. Hotel bevindt zich dichtbij bushalte en Turia park. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel , Begonia verwelkom je s’morgens voor een heerlijk ontbijt en voor ieders wil.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Ilunion H, Gerente van ILUNION Aqua 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Beste MarcBredene,

Allereerst willen we je bedanken voor de tijd die je hebt doorgebracht met het delen van je ervaringen met ons. We zijn blij te weten dat onze locatie en de behandeling van onze medewerkers aan uw verwachtingen voldoen, we zullen onze medewerkers uw goede woorden sturen, die ons met energie vullen om ons elke dag te overtreffen. We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen.

Ontvang een hartelijke groet,

Rafael García Amezcua directeur ILUNION Aqua

Beoordeeld op 14 oktober 2017

modern hotel , zeer gunstig gelegen voor de" Ciudad de Sciencias " in Valencia . Correcte kamers , schoon , vriendelijk personeel aan de receptie en tegen aangename prijs . Wij betaalden € 69,30 plus € 14 ,00 voor de parkeergarage . Ontbijten doen we dan in een barretje op straat , zeker zo lekker en gezellig en veel goedkoper .
prima gelegen om het " Calatrava " deel te verkennen , maar het is ook een aangename wandeling door het "rivier-park " naar het centrum van de oude stad . voor bezoekers die de eerste keer komen , raden wij een wandeltour met een gids aan . Er is veel historie .....en er staat de heilige Graal .....voor degen die ¨m nog zoeken.....

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Ilunion H, Director General van ILUNION Aqua 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2017

Beste Ger,

Allereerst willen wij u bedanken voor de tijd die u heeft besteed om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn verheugd dat onze faciliteiten, locatie en personeel van uw speciale smaak zijn geweest. Uw woorden vullen ons met motivatie om ons sterk te houden en tegemoet te komen aan de behoeften van onze klanten. Wij hopen u weer te zien op uw volgende bezoek aan Valencia.

Regisseur ILUNION Aqua

Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt gunstig tov de oude stad en de het strand. In het winkelcentrum vindt je alles wat je nodig hebt. Ook zijn er voldoende restauranpts in de omgeving.
Het ontbijt is helemaal prima met lekker brood en veel fruit.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Ilunion H, Director General van ILUNION Aqua 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Geachte Anna, bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn erg blij om te weten dat u uw verblijf genoten. We willen u graag binnenkort weer te zien.

ILUNION Aqua Hotel Manager

Beoordeeld op 18 mei 2016

Het hotel ligt op een prima locatie. Zeer dichtbij het heerlijke park en Ciutat de les Arts I les Ciències, een half uurtje wandelen naar het centrum en 20 minuutjes wandelen naar het strand. Naast een groot winkelcentrum. Het ontbijt was super. Voor elk wat wils. De kamers prima! Soms wel wat gehorig.Zeker een aanrader!

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
ILUNION H, Gerente van ILUNION Aqua 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2016

Geschatte Danni ,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons.
Dank u ook voor uw goede oordeel over onze locatie en communicatie.
Wij verheugen ons op uw komst.

ILUNION Aqua’s Manager