Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Kwaliteit kan beter voor deze prijs. 1x geen douche gel, 2x geen koffie en ontbijt (14€ extra) was niet goed. Voor de helft van de prijs heb je beter naast de deur. Liften waren verschrikkelijk traag, 1 lift werkte niet en voor gelijkvloers was het 2x een trage lift. Voor 12€ voor 1 dag fiets heb je 1 week stadsfiets. Je kon aan de balie ook geen auto huren!!!

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Ilunion H, Gerente van ILUNION Aqua 4, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Beste Gert,

Allereerst willen we u bedanken voor het ongemak dat is ontstaan ​​om uw mening over het verblijf in ons hotel over te brengen. We hebben kennis genomen van uw suggesties om deze zo snel mogelijk te corrigeren. u vertellen dat het ontbijt een standaardprijs heeft en dat in onze hotels fietsverhuur beschikbaar is. Als u informatie wilt om een ​​ander voertuig te huren, kunt u dit bij onze receptie raadplegen.

Onze wil is om van uw verblijf een unieke ervaring en dekking te maken al uw verwachtingen, dus we zullen proberen om elke dag te verbeteren. We hopen je weer te zien bij ons etablissement of bij een van onze ILUNION Hotels.

Rafael García Amezcua. Hotel directeur

Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Over het algemeen is het een prima hotel met een goede service. De medewerkers zijn heel vriendelijk, maar als het puntje bij paaltje komt blijft het heel zakelijk.

Tip voor nieuwe bezoekers: niet gebruik maken van de was service, dit kost je namelijk al snel boven de €50. Ze wezen ons erop dat er een papiertje in de zak zat, maar die zat er nooit in en de balie medewerker wees ons er dan ook duidelijk op dat wij €46 moesten betalen om onze was terug te krijgen.....

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Ilunion H, Director General van ILUNION Aqua 4, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2018

Beste Jarrik,

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die u heeft doorgebracht met het delen van uw ervaring met ons. We zijn erg blij dat onze faciliteiten en de behandeling van onze medewerkers aan uw verwachtingen voldoen, net zoals wij uw indrukken opmerken om verder te groeien.

We kijken ernaar uit u te verwelkomen in onze vestiging of bij een van onze ILUNION Hotels-bedrijven.

Rafael García Amezcua
Regisseur ILUNION Aqua

Beoordeeld op 23 juli 2018

De mensen van het Hotel staan altijd voor je klaar en gaan iedere keer weer die Extra Mile. Daarnaast heeft iedereen die er werkt die een goede beheersing van de Engelse Taal (iets wat niet vanzelf sprekend is in Spanje). De kamers en bedden zijn prima. Het Hotel heeft een perfecte ligging tussen het strand het oude centrum en ligt direct bij musea en het Oceanium. Dus wat ons betreft had het niet beter kunnen uitvallen. Een absolute aanrader.

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Ilunion H, Director General van ILUNION Aqua 4, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2018

Sehr geehrter Diederik,

Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrung in unserem Hotel mit uns teilen. Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und wir Ihre Erwartungen hinsichtlich Qualität und Service erfüllen konnten.

Wir freuen uns Sie bald wieder in einem unserer ILUNION Hotels begrüßen zu dürfen

Mit freundlichen Grüßen,
Rafael García Amézcua
Ilunoion Aqua 3 and 4 Hotel Manager

Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

Een super mooi hotel, ruime kamers, goeie bedden & proper!! Het ontbijt was voldoende voor elk wat wils pluspunt vers geperst fruitsap! De service was ook heel goed vriendelijke mensen! Wij vroegen een beetje uitleg over de stad en direct zeiden ze van daar moet je gaan of dit moet je zeker doen. Het hotel ligt tussen het nieuwe en het oude gedeelte dus ideaal! Voor naar het strand te gaan hebben wij zelf de taxi genomen maar je kan perfect met bus of metro gaan! Het is alvast een aanrader!

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Ilunion H, Director General van ILUNION Aqua 4, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2018

Geachte Eline C:

Bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel. We zijn blij te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We heten u van harte welkom in de nabije toekomst in een van de hotels van ons bedrijf ILUNION Hotels

Ontvang een hartelijke groet
---------
Rafael García Amezcua. Hotel directeur

Beoordeeld op 17 mei 2018

Op het hotel zelf is weinig aan te merken. De kamers zijn goed, het personeel is vriendelijk en er wordt een prima ontbijtbuffet geserveerd.
Van de ligging waren we minder gecharmeerd. Als je de ciudad des Artes wil bezoeken ligt het ideaal, maar daar ga je niet alle dagen van je verblijf naartoe. Lope naar het oude centrum is een flink stuk en hetzelfde is van toepassingals je naar het strand wil. Je kan gebruik maken van het openbaar vervoer of van de fietsen die in het hotel te huur zijn. Het hotel ligt in een moderne buurt, boven een winkelcentrum, met de nodige restaurantjes. Alles is dus bij de hand, maar de sfeer sprak ons persoonlijik niet echt aan.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Ilunion H, Director General van ILUNION Aqua 4, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Geachte klant,

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die u heeft doorgebracht met het delen van uw ervaring met ons. We zijn verheugd dat onze faciliteiten aan uw verwachtingen hebben voldaan, omdat onze belangrijkste doelstelling het maximaliseren van het welzijn van onze klanten tijdens hun verblijf is.

We hopen je weer te mogen verwelkomen bij je volgende bezoek aan Valencia.

Rafael García Amezcua
Regisseur ILUNION Aqua