2 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 141
PricelineUS$ 141
HurbUS$ 146
Beoordeeld op 20 november 2021 via mobiele applicatie

Strategische ligging kwa lokatie, is 20 minuten met de auto van het vliegveld. Lopend naar de oude stad is ongeveer 25 minuten. Dicht bij het stadspark. Enkel badkamer van 809 zit veel schimmel’ er kan in een bad gedoucht worden, dat zal beter vervangen kunnen worden door een douche. kamer is wel ruim evenals de entree. Zal terugkomen, maar dan vragen om een kamer met douche.
Prima ontbijt.

Datum van verblijf: november 2021
Hotel- cmanager, Owner van Barceló Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Beste Lei,
Bedankt voor uw beoordeling.

Wat leuk dat u tevreden was met ons uitgebreide ontbijt en onze centrale ligging in de stad. We noteren uw opmerking over de badkamer en zullen zien hoe we dit kunnen verbeteren.

Nicolas Tello, Beheerder

Beoordeeld op 1 oktober 2021

Hier 10 dagen vakantie mogen vieren. Zeker een aanrader dit hotel. Ligt precies tussen strand en oude centrum in. Mogelijkheid om met de bus (voor de deur) naar strand te gaan. Ook met fiets ideaal om te vertrekken, zo via het park naar centrum of strand. Erg vriendelijk personeel en heel goed ontbijt. In de kamers wat kleine verbeterpunten waar wat onderhoud nodig is, zoals slechte kitrand of los planchetje. Maar niet noemenswaardig. Rooftop bar met prachtig uitzicht, drankjes wel iets aan de stevige prijs. Zwembad op de rooftop is, zoals in andere beoordelingen ook al staat erg klein en meer om af te koelen. Maar ook hier is het goed vertoeven in de najaarszon.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Groot hotel langs een drukke straat maar direct de turia in gelegen aan de modernste gebouwen.
Ruime, propere en fijne kamer, grote bedden met veel kussens. Alsook badkamer groot genoeg en alles aanwezig wat je nodig hebt.
Het ontbijt bevat keuze in overvloed, vooral veel zoet maar ook gezonde dingen, werkelijk te veel om op te noemen. Groot pluspunt voor ons was de verse sinaasappelmachine.
Hotel ligt tussen het strand en de oude stad, fietsen huren is een must, zijn ze op in het hotel dan ga je gewoon schuin over in de straat en betaal je nog minder ook en goede fietsen.

Beoordeeld op 27 september 2021 via mobiele applicatie

Super hotel! Erg netjes en modern hotel. Kamers zijn netjes en schoon, wellicht wel iets verouderd. Ligging is top bij het Umbracle en de andere prachtige gebouwen in het helder blauwe water. Ligt precies in het midden tussen oude centrum en strand. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Als ik dan écht iets zou moeten noemen wat minder is, is het dat er geen leuke boulevard is met winkels voor savonds.

Kamertip: Huur een fiets
Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Owner van Barceló Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2021

Beste Yasmin,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Wat fijn dat we u konden bekoren met ons lekker ontbijt en de gunstige ligging van ons hotel. Jammer dat u uw kamer een beetje gedateerd vond.

Hopelijk mogen we u in normalere tijden nogmaals ontvangen. Ons team staat heel graag terug voor u klaar. Vriendelijke groeten,

Sandra Altaver, Guest Experience Manager.

Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel aan de rand van park. Het hotel ligt precies tussen oude centrum en het strand. Ook shoppingmalls zijn op slechts paar minuten fietsen. Het hotel verhuurd fietsen en dat is echt de perfecte manier om zowel stad als strand te bereiken.
Goed ontbijt en schone kamers

Kamertip: Fiets huren is echt aanrader