Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel. Mooie ligging. We hadden een nette, moderne en schone kamer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, voor ieder wat wils. De huurfietsen een tikkie gammel, maar dat verwacht ik van een huurfiets ook ;).

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 12 september 2019

zwembad was kleiner dan verwachtingen waren, verder alles uitstekend. taxi's bij hotel altijd aanwezig, dat is zeer prettig. Wij kwamen voor Calatrava is zeer indrukwekkend.Wanneer we weer naar Valencia gaan boeken we zeker weer dit hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 september 2019

Onwijs goede ligging tussen het strand en de stad, op loop afstand ben je bij het park om de bezienswaardigheden te zien. Om de hoek van het hotel heb je Heerlijke eet tentjes en eventueel voor wat extra water is er een supermarkt op 2 min lopen. De service van het hotel is goed, spreken goed engels en zijn vriendelijk, het zwembad is wel echt voor de grote van het hotel (te) klein. Rooftop bar is zeker prachtig om een drankje te doen, schrik niet van de prijzen, een gin tonic is €14,-.
Al met al voor een trip van 4 dagen super verblijf gehad.

Beoordeeld op 22 augustus 2019

Samen met een vriendin hierheen geweest. Wij waren ontzettend tevreden. Alles was goed geregeld. Bij de receptie helpen ze je goed als je iets vraagt. Het ontbijt was echt fantastisch, ik heb nog nooit zo 'n uitgebreid ontbijt gezien. Ook het personeel was erg vriendelijk en de kamers waren altijd schoon, ze komen iedere dag poetsen. Echt een aanrader

Beoordeeld op 21 augustus 2019

Mooi modern hotel. Goede prijs/kwaliteit. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kregen een gratis kamer update, welkomscadeau en drankje in de rooftop bar. Goede locatie aan het park met mooi uitzicht.