Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 256
PricelineUS$ 255
Lol.travelUS$ 291
Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

Mooi verzorgd, een beetje oudere stijl van kamers.
Het personeel is enorm vriendelijk en hulpvaardig.
Voor het ontbijt kan je kiezen tussen buffet of reserveren voor een a la carte-ontbijt in de Bleu pool bar (een aanrader)
Enig minpunt is dat er niet opgetreden wordt tegen de mensen die hun handdoek gaan leggen aan het zwembad (Dit is het enige dat niet 5 sterren waardig is)

Kamertip: Kamer met zeezicht en terras
Datum van verblijf: juli 2022
Sergio Ramos, Atención al cliente/recepción van Hotel Las Arenas Balneario Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2022

Beoordeeld op 9 juli 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel met prima faciliteiten als goede gym en schitterend zwembad. Uitgebreid ontbijtbuffet emmer de ligging aan het stand een prima uitvalsbasis om lekker langs de boulevard te genieten van de diverse goede restaurants in de nabijheid.

Datum van verblijf: juli 2022
Sergio Ramos, Atención al cliente/recepción van Hotel Las Arenas Balneario Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2022

Beoordeeld op 28 juni 2022

We waren voor de 4e keer in dit hotel. Telkens opnieuw moeten we zeggen dat dit een schitterend hotel is. Het personeel is, zonder uitzonderingen, enorm vriendelijk. Het ontbijtbuffet is voortreffelijk.
De kamers zijn comfortabel, en juist ruim genoeg. Maar ook hier begint de veroudering....
Alle kamers, gangen en alle andere ruimtes zijn altijd kraaknet.

Minpunten · De prijzen zijn wel duur geworden. Ze willen precies 2 jaar covid inhalen.
Wifi is niet overal goed. Op sommige plaatsen zelfs "dode" punten. Wifi valt soms uit, hetgeen anno 2022 toch niet meer mag zijn.
De douchecabines zijn verouderd, en dringend aan vernieuwing toe. Te weinig waterdruk.
Dit allemaal zou niet mogen in een hotel 5 sterren GL.

Datum van verblijf: juni 2022
Sergio Ramos, Atención al cliente/recepción van Hotel Las Arenas Balneario Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2022

Dear Guest,
Thank you so much for taking the time to write your detailed review. And for visiting us for the 4th time !!!!!!
We are happy to read that we exceeded your expectations in almost all of the aspects and we take good note of your comments for improvement.
Looking forward to welcome you again in a near future,
Best regards,
Sergio Ramos - Room Division Manager

Beoordeeld op 10 juni 2022 via mobiele applicatie

Vergane glorie dit hotel is geen 5 sterren waardig lelijke oude kamers waar schimmel in douche overvloedig aanwezig is.
Ook een vrij duur hotel maar omwille van seminaries loopt dit hotel goed. Vandaar dat ze geen moeite doen voor een grondige renovatie.

Kamertip: Gewoon iets anders zoeken
Datum van verblijf: juni 2022
Sergio Ramos, Atención al cliente/recepción van Hotel Las Arenas Balneario Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2022

Beste gast,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw gedetailleerde beoordeling te schrijven.
We zijn blij te lezen dat we uw verwachtingen in bijna alle aspecten hebben overtroffen en we nemen ter verbetering nota van uw opmerkingen. Volgende winter zullen we de hotelfaciliteiten verbeteren.
Ik kijk ernaar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen,
Vriendelijke groeten,
Sergio Ramos - Manager kamerdivisie

Beoordeeld op 8 juni 2022 via mobiele applicatie

Één verademing, en vriendelijkste staff ooit.
Vanaf dag één 2006 tot nu 2022 is het thuiskomen in deze hotel . Alles is goed hier, de kamers , het uitzicht naar zee, heerlijk genieten vanuit terras naar waterval en zee en prachtig tuinen.
Er is aan vriendelijkheid niets veranderd.
Een aanrader en ervaar het zelf .
Even eruit en genieten van mooi Valencia.

Kamertip: Neem de taxi als je naar de stad wilt, is beter dan met je eigen auto . En vergeet niet het is Spanje , 13:00 uur t/m 16:30 is het etenstijd
Datum van verblijf: juni 2022
Sergio Ramos, Atención al cliente/recepción van Hotel Las Arenas Balneario Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2022