12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk 5 sterren hotel, ligt aan het strand, niet in het centrum. Maar met metro ben je snel in het centrum, dus geen probleem. Perfect uitgebreid ontbijt met verse jus en lekkere koffie en fruit

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
sergio r, Director de Relaciones Públicas van Hotel Las Arenas Balneario Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018

Dear guest,

Thank you for your fabulous five-star feedback ¡¡¡

Sincerely.

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij logeerden hier afgelopen november naar aanleiding vd marathon. Het was een uitstekend verblijf. Alles verliep vlot en Las Arenas Balneario Resort voldeed helemaal aan onze verwachtingen! Prachtige ligging rechtstreeks aan het strand. Het hotel straalt grandeur en luxe uit. Mooie tuin met zwembad, fonteinen, wellness... Het ontbijt, het restaurant en algemene service is uitstekend. Het personeel is allemaal zeer vriendelijk! De kamers zijn mooi en proper. De Parking service is prima en het is een aanrader om fietsen te huren bij de receptie om de stad te verkennen!

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
sergio r, Director de Relaciones Públicas van Hotel Las Arenas Balneario Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Dear guest,
Thank you for taking the time to leave your wonderful feedback I am delighted to read how highly you valuedall the facilities and services.

We are so pleased to know that your stay have fully reached your expectations.

We will inform the entire staff about your nice words and we hope to welcome you soon back in the hotel.

Best regards,

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De herfstvakantie hier doorgebracht. Prachtige kamer, heerlijk zwembad, super ontbijt en bovenal service zoals service bedoeld is. Oftewel de 5 sterren meer dan waard.

Fietsverhuur in het hotel, busstop tegenover het hotel en altijd taxi’s voor het hotel. Elke taxichauffeur kent meteen het hotel.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
sergio r, Director de Relaciones Públicas van Hotel Las Arenas Balneario Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2017

Dear guest,

We appreciate your kind comments and we thank you for choosing Las Arenas for your stay.
We are happy that all the services and facilities reached your expectations and you specially liked our rooms, the breakfast and our courteous and friendly staff.

We look forward to serve you again soon.
Sincerely,

26 oktober 2017 beoordeeld

Geweldig hotel. Ruime kamers, fantastische ligging, uitstekend ontbijt, veel service, overal prima WiFi. Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Fietsen gehuurd bij de receptie en dat is goede manier om Valencia te verkennen. Je fietst heel ontspannen door het Turia park naar het centrum ( 20 minuten).

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
sergio r, Director de Relaciones Públicas van Hotel Las Arenas Balneario Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017

Dear guest,

We are happy that all the services and facilities reached your expectations.
We look forward to serve you again soon.
Sincerely,

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze huwelijksreis doorgebracht in het dit schitterde hotel. Met recht 5 sterren. Het hotel ligt pal aan het strand. Mooie kamer met ruim balkon met uitzicht over het binnenplein met fonteinen en het strand. Super ontbijtbuffet met zeer ruime keus. Op een uitzondering na (nachtreceptioniste) zeer vriendelijk personeel. Bij aankomst fles water op de kamer en 3 cupjes nespresso. Prijs voor extra cupjes à € 2,00 per stuk nogal extreem zou bij een 5* hotel wel inclusief mogen zijn. Kamers prima bijgehouden, bedje gespreid bij thuiskomst s avonds. Altijd voldoende toiletartikelen van prima kwaliteit. Een zeer geslaagd verblijf!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
sergio r, Director de Relaciones Públicas van Hotel Las Arenas Balneario Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Dear guest,
Thank you for taking the time to leave your wonderful feedback I am delighted to read how highly you valued the room, cleaning and staff service.

We are so pleased to know that your stay have fully reached your expectations.

Best regards,