TripAdvisor

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! We werden eerst verrast met een hele mooie wijnkaart met alleen Spaanse wijnen, eerder gespecificeerd op plaats dan op regio. Je weet: het gaat hier om de finesses! Het eten wet, zonder het te vragen, gang voor gang geserveerd. We hadden verrassend mooie en lekkere tapas als: Valencia bonen, kroketten variatie, kabeljauw/aardappelpuree met gecaramelliseerde peper en, als een soort van dessert, eigen gebakken brood met eendenlever paté en gecaramelliseerde uien. Fantastisch !

Datum van bezoek: september 2019

Good quality food
Low in price

Datum van bezoek: mei 2019
7 augustus 2018 beoordeeld

hebben in Valencia lekkerder gegeten....niet slecht maar goed voor 1 keer. Wel een gezellige terras...

Datum van bezoek: augustus 2018
GarnachaTinta, Gerente van Garnacha Tinta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw mening, we werken elke dag om te verbeteren, we hopen dat u terugkomt en aan uw verwachtingen voldoet. Een hartelijke groet

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de shopping toevallig ontdekt en we hebben hier het lekkerste en fijnste gegeten van heel onze trip. De tonijn en Kabeljauw zijn een echte aanrader. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, we hadden namelijk een buggy bij en op sommige terrassen werden we eerder weg gekeken dan verwelkomd. Daarbovenop hebben we genoten van heerlijke gerechten. Een topper!

Datum van bezoek: juli 2018
GarnachaTinta, Gerente van Garnacha Tinta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2018

Heel erg bedankt voor je reactie. We werken dagelijks omdat onze klanten comfortabel en tevreden zijn met onze service.

Een groet

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren aan het zoeken naar een restaurant om te eten en uiteindelijk hier beland op de gok. We zagen de kaart en daardoor dachten we dat het niks was voor ons. Desondanks toch besteld en heel erg aangenaam verrast. Alle gerechten werden uitermate goed gepresenteerd en zo smaakte ze ook. Zo hadden we een steak tartaar en die werd ter plekke vers bereid naar eigen smaak.
Een voor en nagerecht was niet naar gevraagd desondanks werd er een kleine versnapering neer gezet! Al bij al. Heeeel erg positief verrast en zeker een aanrader voor een ieder!

Datum van bezoek: juli 2018
GarnachaTinta, Gerente van Garnacha Tinta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Voor ons is het een genoegen om klanten zoals u te vinden, bedankt voor uw woorden en we wachten zeer binnenkort op u.

Reizigers die Garnacha Tinta bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Garnacha Tinta geweest? Deel je ervaringen!