2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 99
TravelocityUS$ 99
HurbUS$ 102
Beoordeeld op 25 oktober 2021

Hotel is prima. Ruime nette kamer.
Ik was alleen zo stom om mijn badpak te vergeten ( zwembad is trouwens knudde).
Hotel vertikt het nu om mijn badpak op te sturen, uiteraard op mijn kosten. Dit vind ik zooo ontzettend slecht. Kleine moeite, lijkt me, groot plezier.

Datum van verblijf: september 2021
VANESA MERINA, Director General van Valencia Center Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2021

Good morning,
First of all, we want to thank you for taking you time to give us your opinion here.
We're really sorry about your situation, but it's not we don't want to send you back your swimsuit, it's that to send it to a different country is the guest who has to arrange the courier service, and the hotel will prepare the package for them. Hope you understand our policy. If there is anything we cna assist you in, please do not hesitate to contact us again.
Best Regards.

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Liggong op zo'n 15 min.lopen van het strand en 25 min van het centrum. Zeer dicht bij Turia park en cuidad de las artes e las sciencias. Bus stopt voor de deur. Prima kamer, goede hygiene, uitstekend en ruime keuze ontbijtbuffet, vriendelijk personeel. Kortom, een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
ValenciaCenter, Director de Recepción van Valencia Center Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Estimado Cliente,

Es una gran satisfacción, para todo el equipo humano del Hotel, saber que las expectativas depositadas en su estancia entre nosotros se han visto colmadas.

Sus comentarios, refiriéndose a todos los departamentos del Hotel son un motivo de alegría y orgullo profesional que nos anima en nuestros esfuerzos diarios por mejorar la satisfacción de nuestros clientes.

Hablo en nombre de todo el equipo que conformamos el hotel Valencia Center, para darles las gracias por los positivos comentarios que ha tenido para con nosotros en este medio.

Estaremos encantados de contar con ustedes de nuevo entre nosotros en un futuro próximo.

Entretanto le envío un muy cordial saludo.

Atentamente,

Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op wandelafstand van het moderne deel van de stad. 15min verder kan je fietsen huren waarmee je alles kan bezoeken. Zowel fietsen door het Park (Turia) als de oude stad. Het hotel zelf is ruim, nette kamers (wij hadden de junior suite Met aparte slaapkamer, badkamer en zithoek). Elke dag werd het bed netjes opgemaakt, handdoeken ververst ook al vonden wij dat niet nodig. Vriendelijk personeel. Ontbijt uitgebreid maar qua kwaliteit kan dit wel beter. Op zich veel keuze, 3 types eieren, spek, worstjes, groentjes en fruit, zoet beleg.. maar het brood vond ik te hard maar dat is kwestie van smaak denk ik. Koffie uit automaat maar de latte was wel lekker. Verschillende soorten fruitsap. Het hotel is qua stijl wat donker en ouder interieur maar overal proper en dat is wat telt. Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
ValenciaCenter, Director de Recepción van Valencia Center Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Good afternoon,

It is a great pleasure for the whole team at our Hotel, to know that your expectations have been fulfilled.

Your comments are the reason for us to feel really pleased and proud at a professional level. Furthermore, this motivates us to keep on making an effort to improve and reach all our clients' needs for all of you to feel satisfied.
With all our best wishes.

Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooie ligging aan brede boulevard kort bij geweldig park (fietsend naar oude centrum en haven/strand).
Jammer dat er geen koffie/thee mogelijkheden op de kamer zijn.
Tv zonder voldoende Engelstalige zenders.
Al met al een fijn hotel!

Datum van verblijf: mei 2019

Good afternoon,

With all our best wishes.

Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hadden een junior suite geboekt , we hebben de kamer gezien en zijn dadelijk terug vertrokken , we hebben wel de nacht moeten betalen , alhoewel we maar 5 min op de kamer zijn verbleven en alhoewel het 14u was en zogezegd gratis annuleren hadden tot 18u !!?
Maar liever betalen dan daar blijven slapen .
Kamer was klein , vuil , stonk naar de sigaretten , gordijnen los en vuil , zetel vol vieze plekken en badkamer smerig.
Fotos op de site kloppen helemaal niet met de werkelijkheid .
Dit is een 2 sterren hotel

Datum van verblijf: oktober 2018