Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooie ligging aan brede boulevard kort bij geweldig park (fietsend naar oude centrum en haven/strand).
Jammer dat er geen koffie/thee mogelijkheden op de kamer zijn.
Tv zonder voldoende Engelstalige zenders.
Al met al een fijn hotel!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hadden een junior suite geboekt , we hebben de kamer gezien en zijn dadelijk terug vertrokken , we hebben wel de nacht moeten betalen , alhoewel we maar 5 min op de kamer zijn verbleven en alhoewel het 14u was en zogezegd gratis annuleren hadden tot 18u !!?
Maar liever betalen dan daar blijven slapen .
Kamer was klein , vuil , stonk naar de sigaretten , gordijnen los en vuil , zetel vol vieze plekken en badkamer smerig.
Fotos op de site kloppen helemaal niet met de werkelijkheid .
Dit is een 2 sterren hotel

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2018

De beweegruimte in slaapkamer is beperkt door de twee brede bedden en geen balkon, en tevens is de inrichting is gedateerd.
Het ontbijt vonden wij erg tegenvallen.
Het diner zeer slecht, menukaart is een geplastificeerd A4 met weinig gerechten (vegetarisch en de frietjes druipen van de olijf olie).
Personeel is onvriendelijk, en dit hotel is geen vier sterren waardig.
Van het kleine zwembad en de kleine fitnessruimte hebben we geen gebruik van gemaakt.
Dit hotel is uitstekend voor een a twee overnachtingen, hierna gaat het tegenvallen en is het af te raden om hier langer te verblijven.

Kamertip: Goed bus verbinding.
Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een heel goeie ligging, op wandelafstand naar de Turia en Cuidad de las Scientas. Heel verzorgde, ruime kamer. Super uitgebreid ontbijt en heel betaalbare dinermogelijkheid. Personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2018
ValenciaCenter, Director General van Valencia Center Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Dear Mobile259060,

It is a great pleasure for the whole team at our Hotel, to know that your expectations have been fulfilled.

Your comments are the reason for us to feel really pleased and proud at a professional level. Furthermore, this motivates us to keep on making an effort to improve and reach all our clients' needs for all of you to feel satisfied.

With all our best wishes,

Javier Esbec
General Manager

Beoordeeld op 14 september 2018

Ditr 4* hotel ligt bij de nieuwe futuristische gebouwen in de stad en het oude centrum als ook het strandgebied is met een (in Spanje zeer gunstig geprijsde) taxi snel en goed te bereiken.
De kamers zijn prima; het ontbijt copieus en het personeel was uitermate vriendelijk. Prijzen marktconform.
Wij (golfclubje van 12 kerels) hadden op de dag van vertrek al uitgecheckt, maakten nog een (aan te raden!) fietstocht naar het oude centrum en werden op de valreep overvallen door een regenbui; z...nat. Om niet in die omstandigheid het vliegtuig in te moeten werden we door de receptie voorzien van handdoeken en kregen we een ruimte om te douchen en droge spullen aan te trekken.

Dear Martinjnf
First of all I want to thank you for choosing us during your stay in Valencia and for this review.

Your comments are the most important way to know about your satisfaction, so thank you for take your time in writing them.

We will be glad of attending you again soon.

Yours sincerely,

Javier Esbec