Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Trip.com
Expedia.comUS$ 144
Hotels.comUS$ 144
ZenHotels.comUS$ 154
Beoordeeld op 16 november 2017

een leuk hotel, gelegen aan het strand met zicht op zee
vriendelijk personeel, nette, comfortabele kamers met badjassen en slippers, de badkamer is goed voorzien van zeepjes, shampoo, reukwater... als gast kan je gratis gebruikmaken van jacuzzi op het dakterras.
correct en lekker ontbijtbuffet

Kamertip: vraag naar kamer met zeezicht
Datum van verblijf: november 2017
Neptuno2, Director de Relaciones Públicas van Hotel Neptuno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2017

Thank you very much for your nice comment.
We are glad to know that you enjoyed your stay with us.

Best whishes,

Beoordeeld op 8 november 2017

Het hotel heeft een fijne ligging aan het strand. De buslijn naar het centrum ligt op loopafstand. Evenals de metro. P garage vlakbij. Na een dag konden we de auto buiten voor het hotel parkeren.De kamers waren keurig, schoon en modern. Het ontbijtbuffet was uitgebreid.
Het personeel zeer vriendelijk. Helaas heeft een receptioniste ons verkeerde informatie gegeven over het vervoer en de loopafstand naar een bepaald café waar we heen wilden gaan. We kwamen te laat.

Kamertip: Uitzicht op zee is fijn. Er is echter geen balkon.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 19 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prima kamer met uitstekende bedden, fijn dakterras.
Smaakvol rustig hotel.
Ontbijt uitgebreid en volledig met verse jus d'orange.
Metro voor de deur. Mooie combinatie van strand en bezoeken aan Valencia.

Datum van verblijf: oktober 2016
Neptuno2, Director de Relaciones Públicas van Hotel Neptuno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2016

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk voor ons gasten te zorgen en waarderen uw feedback!

Beoordeeld op 19 oktober 2016

Het hotel heeft een prachtige ligging aan het strand. De inrichting is ruim en modern leuk, je voelt je er thuis , Veel leuke kunst aan de muur. Vriendelijk behulpzaam personeel . Ontbijt is goed en vers, heerlijke verse sinasappelsap. Op korteafstand van metro 8 dus ben je ook zo in het centrum. Vlak bij de havens. leuk dakterras met mooi uitzicht. kamers mooi ruim veel kastruimte en housekeeping doet zijn werk goed. kortom iets om weer terug te komen.

Kamertip: op de bovenste verdieping zijn ook suites
Datum van verblijf: oktober 2016

Beoordeeld op 28 september 2016

Nette kamer van redelijke grootte, badkamer is prachtig, ruim, modern met jaccuzzi bad, wc en bidet. Alle voorzieningen zijn aanwezig: van tissues, schoenpoetsmiddelen, bad en doucheschuim en bodylotion.
Jammer dat het raam niet volledig open kan, wel op een behoorlijke kier.
Metro- en Hop-on bus haltes voor de deur.

Kamertip: kamer 309 ligt aan de zijkant van het hotel en kijkt uit over de haven.
Datum van verblijf: september 2016
Neptuno2, Director de Relaciones Públicas van Hotel Neptuno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2016

Bedankt voor het verblijf bij ons. We werken hard om onze gasten tevreden en waarderen uw feedback!