Gratis annuleren tot 12-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 12-10-22
FindHotel
Expedia.comUS$ 119
TravelocityUS$ 121
Lol.travelUS$ 139
Beoordeeld op 15 februari 2022

Kamer was prima, netjes en volledig, goede service van de medewerkers, housecleaning was stipt en zorgvuldig. Bij nare ervaring met luidruchtige Spanjaarden naast onze kamer, wordt meteen een alternatief of andere oplossing geboden

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Manager Hotel, Dueño van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2022

Dear 546markok,
thank you for your review!
We are glad to see that you found the room nice and clean and that our staff has been helpful during your stay.
We hope to see you again in the future.

Beoordeeld op 13 december 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk Hotel! Ideale ligging en zeer vriendelijk personeel. De kamer is uitstekend voor een 3 sterrenhotel. Het ontbijt is zeer goed. Fiets kun je huren via het hotel en was netjes geregeld. Echt een aanrader voor een stedentrip naar Valencia!!

Datum van verblijf: december 2021
MANAGER HOTEL, Dueño van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2021

Dear RemcoWarmerdam,
thank you for your comment!
We are happy to see that you enjoyed your stay and that you tried our breakfasts of our cafeteria!
Regarding the bike, it is the best option to see the city!
We hope that you will choose us again in the future.

Beoordeeld op 23 oktober 2021 via mobiele applicatie

Goede ligging tov oude centrum. Nette kamer. Sfeervol ingericht. Goed en gevarieerd a la carte ontbijt. Diner erg goed. Prijs-kwaliteit verhouding restaurant prima.
Vriendelijk personeel. Prima fietsen bij hotel geboekt. 24 uur service in hotel

Datum van verblijf: oktober 2021
MANAGER HOTEL, Dueño van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2021

Dear Trisca B,
thank you for your comment.
We are happy to see that you liked the design of our hotel and enjoyed the renting of the bikes!
We hope you will choose us again for you next holidays!
Gio

Beoordeeld op 15 oktober 2021 via mobiele applicatie

1 nacht geslapen voor blitsbezoek aan Valencia. Perfecte uitvalsbasis dicht tegen busstation. Professionele ontvangst. Engelstalig. Zeer nette en up-to-date kamer. Ontbijt was ook lekker, enkel jammer dat er weinig keuze is (geen buffet enkel bestelling aan tafel).

Kamertip: Huur een fiets of electrische step. Zo kun je vrij snel heel veel van de grote stad ontdekken.
Datum van verblijf: oktober 2021
MANAGER HOTEL, Dueño van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2021

Dear Diggle1973,
thank you very much for your review!
We are glad to see that you liked our bedrooms and that our staff was professional during your stay.
We hope to see you again in the future.

Beoordeeld op 4 september 2021

Fijn en net hotel. Niet te massaal. Centrale ligging tegenover winkelcentrum en metrostation. Fietsen verhuur bij het hotel. Goed ontbijt, echter wil je meer dan 1 kopje koffie/thee dan wordt dit als extra gerekend, dat is een beetje jammer!

Kamertip: Kamer op 3e verdieping aan voorkant was prima!
Datum van verblijf: augustus 2021
MANAGER HOTEL, Dueño van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2021

Dear 114ellyb,
thanks for your review!
We are glad to see that you found the hotel clean and in a good location for your holidays.
Regarding the bikes, it is nice to see that you enjoyed this service since Valencia is the perfect city to visit with them.
We hope to see you again.