Beoordeeld op 28 september 2018

Modern ingericht hotel met vriendelijke dames aan de receptie.
Kamer met mega groot tweepersoonsbed en een heerlijke douche.
Fijn dat er ook een minibar (leeg) aanwezig was voor eigen flesjes/blikjes drinken.
Wij hadden een kamer op de 5e verdieping en hebben geen last gehad van het drukke verkeer.

Bij het hotel hoort de gezellige cafetaria/bar Kram met een terras voor op de straat.
Hier is ook het ontbijt. Prima en wordt aan tafel geserveerd.
Koffie of thee, jus d'orange, een grote croissant met jam/honing en keus uit eieren met toast en ham en/of kaas en keus uit fruit of yoghurt. Was echt uitstekend en voldoende.

Fietsen hebben we voor 3 dagen gehuurd en dan is de prijs € 9,- per fiets per dag.
Wanneer je deze voor bijvoorbeeld 1 dag huurt is de prijs € 11,- per fiets per dag.
Er zit een handig kratje achterop de fiets voor je tas.
Met de lift ga je naar beneden, -2, en daar is de stalling van de fietsen.
De ingang van het Turia park zit bij de brug een paar honderd meter van het hotel.
Met de fiets ben je met 6 minuten in het centrum.
Wandelen vonden wij toch wel wat ver en zeker omdat het erg warm was, 30c plus!
Je doet er wandelend minimaal 20 minuten over.
Tegenover het hotel ligt een groot modern winkelcentrum en een supermarkt.

Wij konden de auto gratis kwijt op een braakliggend terrein achter het hotel (40 meter).
Je moet alleen even weten dat je over de stoep moet rijden om er te komen. Dit doen de Spanjaarden ook allemaal.

Kamertip: Vraag een kamer zo hoog mogelijk in verband met mogelijk last van het verkeer!
  • Verbleef: september 2018, reisde met een partner
opinion V, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2018

Dear Marion B,
Thank you for visiting our hotel and such as complete review!
We are sure it will be very usefull to next travellers.
We would love to see you again.
Caterina

Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hadden een family kamer, was heel ruim, met airco en een (lege) koelkast. Zeer vriendelijke personeel en lekkere ontbijt. We hebben veel hotels gezien en deze was zelfs beter dan sommige 4* hotels.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Grupo-Valenciaflats, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018

Dear Asuman K,
thank you so much for your review!!!
We really appreciate it!
Besrt Regards
Caterina

Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Ruime mooie gezinskamer en een zeer lekker ontbijt. Je kan ook een voucher krijgen voor een ondergrondse parking in de buurt. Parkeren in de straat is onbegonnen werk. Badkamer is voorzien van een warmte lamp.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Grupo-Valenciaflats, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2018

Dear Kris W,
first of all thank you for choosing us for your stay in Valencia.
We are happy to know you had pleasant stay with us.
Caterina - Hotel Kramer manager-

Beoordeeld op 24 juli 2018

Fijn schoon hotel, met dagelijks een goed ontbijt O.a. croissant, toast, koffie en thee varianten, vers fruit, dit wordt aan tafel geserveerd in de gezellige restaurant/bar van het hotel waar je ook prima kunt dineren. Bij het hotel zijn fietsen te huur, een prima manier om Valencia te verkennen.

Kamertip: Kamer was prima met airco
  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Fijne kamer niet al te groot maar super schoon. Heerlijk groot bed. Kleine badkamer maar schoon en met een heerlijke douche! Beneden is een leuke hotelbar waar je prima kunt ontbijten of een hapje kunt eten. Ligging is prima. Vlakbij metro Turia en het Turia park. Tegenover een zeer groot winkelcentrum. Oude stad op loopafstand maar huur een fiets bij het hotel. Echt ideaal! Bijgevoegde foto is uitzicht vanuit hotel.

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Grupo-Valenciaflats, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2018

Dear Maritxxx v,
Thank you for visiting our hotel; it is nice to read the positive comments about our hotel and bar services and staff.
We look forward to many more years of welcoming you back.
Caterina - Hotel Kramer manager-