Hotel Kramer
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Melia Plaza(Valencia)
  • Restaurant
NH Valencia Las Artes(Valencia)
NH Hotels
  • Zwembad
B&B Hi Valencia Canovas(Valencia)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 68 per nacht.

Hotel Melia Valencia(Valencia)(Heel veel waar voor je geld!)
Melia.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

ILUNION Aqua 4(Valencia)
Priceline
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

Hostal Venecia(Valencia)
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

Caro Hotel(Valencia)
Official website
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 310 per nacht.

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dikke 10!! Mooie schone kamers, dichtbij historische gedeelte van de stad. Vriendelijk personeel, top service en heerlijk Spaans ontbijt. Ook voor een lekkere hap en drankje. Raad dit hotel iedereen aan.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Grupo-Valenciaflats, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2018

Dear Armand. Thanks for your comments and for having selected Hotel Kramer during your stay in Valencia. We're happy to know that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel. Kindest regards, Hotel Kramer

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kijkende naar alle recensies op TripAdvisor kan ik eigenlijk concluderen dat alles klopt wat ze schrijven, resumé :

- super klantvriendelijk
- Kamers wat gehorig (maar toch 8uur slaap gehad)
- Ontbijt is prima, maar je kan het er ook niet bijboeken. Kan je ergens in de stad gaan ontbijten of alsnog in het hotel, zijn de kosten (€6,50) niet.
- Fietsen in het hotel huren is ook een sterke aanrader.(9€ per dag)
- Leuke hotel bar / restaurant waar ze lekker eten en cocktails serveren allemaal goed betaalbaar.

Vanaf de luchthaven naar metro Turia in ongeveer 40min (€5), klein stukje lopen en je bent er.

Met de fiets ben je in 35 minuten op het strand, dit heb je echter niet door als je door het park fietst.

Wij zijn in de avond lopend de stad in gegaan (20min) vanaf het hotel.

Zou ik in dit hotel terug komen, zeker.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Grupo-Valenciaflats, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2018

Dear Joel W,
Thank you for visiting our hotel. It is nice to read positive comments about our hotel and services.
We would love to see you again in the future.
Best regards - Caterina Punzo -

18 december 2017 beoordeeld

De ontvangst aan de balie was hartelijk.
Het personeel geeft goede info over Valencia en bieden eigen fietsen aan.
Hier hebben we dan ook handig gebruik van gemaakt.
Dit is de perfecte manier om Valencia te verkennen.

De kamers zijn proper en comfortabel.
Enkel de airco was niet geheel goed in werking waardoor het 's nachts te warm was.

Het ontbijt hebben we apart betaald.
Je hebt veel keuze a la carte en het is zeer betaalbaar!

Ook voor een lekkere tapas en een glaasje cava, ben je hier aan het goede adres.
In de gezellige bar hebben we een kaasschotel, ansjovis en andere lekkere hapjes genomen. De cava was heerlijk.

Zeker een aanrader.

Kamertip: Een kamer aan de wijkkant is rustiger dan aan het kruispunt.
  • Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
Grupo-Valenciaflats, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2017

Dear Kira N,
Thank you for visiting our hotel. It is nice to read the positive comments about our facilities and bar.
Your opinion is very important for us because it helps to improve our service everyday
We hope to be again your accommodation option in Valencia in the future.

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel. Goede ligging en super vriendelijk personeel.
Je kunt fietsen huren in het hotel voor 10 euro P.d.
Fietspad start bij het hotel.
In 2 minuten in het park turia.
Winkelcentrum ligt ertegen over.
Binnen 10 minuten in oude centrum en half uur fietsen naar het strand. Je bent met de fiets sneller dan de bus.2
Ontbijt ook heerlijk.
Cocktails voor 5 euro. Probeer de aque de Valencia.
Als je naar Valencia gaat zeker hier verblijven.
Ook gratis WiFi trouwens.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Grupo-Valenciaflats, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2017

Dear Karin B,
thank you very much for your review. We are glad to know that you had a pleasant stay in Valencia.
We hope to be again your accommodation choice next time in Valencia

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hotel gelegen aan het Turia park in het nieuwe centrum van de stad. Een groot winkel centrum & El Corte Ingleas om de hoek. Aan het einde van de straat ook n grote bios met engelse gesproken films. Kamers zijn prima. Ontbijt ook goed. Fiets huren en op pad. Centraal gelegen.

Verbleef: oktober 2017
ValenciaFlats1, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Kramer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2017

Dear Kim206,
Thank you for your review. We are pleased to know that you had a good experience staying with us and we are sure your review will be very helpful to the next travellers.
We hope to be again your accommodation option next time in Valencia