2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 75
PricelineUS$ 68
HurbUS$ 112
Beoordeeld op 28 september 2018

Het hotel ligt een beetje buiten het centrum. gelukkig is er een metro station naast het hotel en voor een paar euro, kom je overal.
Het hotel is gevestigd op de bovenste etages van het gebouw, te beginnen bij 14. De receptie is eenvoudig, zonder veel opsmuk. Via de liften kom je op de gewenste etage, waarbij op 14 het restaurant is gevestigd. wij hadden een kamer op de 16e met uitzicht op de bouwplaats van het naast gelegen voetbal stadion.
Het ontbijtbuffet was prima, echt niets op aan te merken. Veel variatie en voldoende aanwezig.
De kamers zijn eenvoudig, maar voldoende ingericht voor een kort verblijf. Alles is er in principe aanwezig, zoals een bed, een stoel, een TV, een rafel met spiegel, een kofferen, een minibar, een kluis en een garderobekast. De badkamer is voorzien van een ligbad met whirlpool en een toilet en bidet. De whirlpool deed het echter niet, maar dat was bijzaak (heb dat verder ook niet gemeld).
Op het dak van het hotel is een klein zwembad. Het water was erg koud en zag er niet schoon uit. We hebben er twee keer op een bedje gelegen en verder niet gezwommen. Direct onder het zwembad is de fitness. Ook deze is klein, maar ook weer voldoende om even aan de gewichten te hangen, of om de calorieën van het ontbijt er af te trainen. In de fitness zijn ook handdoeken voor het zwembad beschikbaar. De fitness beschikt ook over kleedkamer, zodat je na het trainen nog even kan douchen. Je kan deze voorzieningen ook prima gebruiken op de laatste vakantie dag. Je moet voor 12 uur je kamer af, maar dan kan je nog wel even op het dak van de zon genieten, voor dat je weggaat.

Als ik weer naar Valencia ga, zal ik hier zeker terug komen.

Het personeel was overigens ook vriendelijk.

Ben je van plan om fietsen te gaan huren, dan is er bij het hotel de mogelijkheid om de fietsen binnen te stallen (eis van de verhuurders). In de parkeergarage is een hoek vrij voor het stallen van fietsen. Het is wel een hele klim om er weer uit te komen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel heeft mooie schone kamers.
Kamers worden ook dagelijks schoongemaakt. Het hotel ligt iets verder uit het centrum, maar binnen 10 minuten fietsen ben je in het centrum. Een metrostation ligt praktisch naast het hotel, dus met de metro ben je er zo. De fietsen mochten we stallen in de parkeergarage.

Het bed is prima. Ik vond de kussens iets minder fijn, maar ze hebben een kussenmenu en toen ik ‘s middags op onze kamer kwam, hadden ze netjes de door mij gevraagde kussens bezorgd. Super!

Het ontbijt is super. Harde broodjes, brood om te roosteren, croissants, chocoladebroodjes, donuts, cake, vers fruit, yoghurt, verse jus d’orange, roerei, bacon, gegrilde groente etc. Ze hebben het allemaal. Het laatste uur kan het iets drukker zijn bij het ontbijt. Wij hebben niet hoeven wachten op een tafel. Andere mensen maximaal 2 minuten. De bediening doet er alles aan om zo snel mogelijk de gebruikte tafels weer schoon te hebben.

Het hotel heeft een fitness en een sauna (mannen en vrouwen gescheiden).
Daarnaast is er een mooi zwembad op het dak met een barretje. Het enige minpuntje is dat er te weinig ligstoelen zijn. Er zijn wel voldoende stoelen om op te zitten.

Ik vind dat dit hotel een goede prijs-kwaliteitverhouding heeft. Het is een prima uitvalsbasis voor een citytrip voor mensen die tussendoor ook even willen relaxen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt vlakbij de metro. Op twee stops ben je in het centrum. Wij kozen dit hotel omdat het een zwembad heeft en iets langer bleven, zodat we af en toe eens konden verfrissen. Er zijn wel maar amper 5 ligbedden aan het zwembad, dat zich trouwens op de 23ste verdieping bevindt. De ‘bar’ daar stelt niet zoveel voor. Het ontbijt is dik in orde, voor ieder wat wils. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Ze ruimen ook tijdens het ontbijt snel af om plaats te maken voor volgende gasten. Dat was dik in orde. Het hotel ligt met 3 andere hotels in 1 blok. Dus na de receptie op het gelijkvloers beginnen de kamers pas op niveau 15. Mooi uitzicht dus wel gegarandeerd. De kamers zelf zijn beetje gedateerd. Er ligt gelukkig wel een houten vloer. De badkamer is standaard, wel met een bubbelbad. Ik had liever toch een gewone douche. Dat kan er zeker ook met een glazen spatwand ernaast. Er is een garage, wij hadden fietsen gehuurd en die konden daar overnachten :) prima hotel maar volgende keer liever dichter in het centrum!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

Hebben hier met 2 personen een week geslapen. Hotel was erg netjes en had een mooi dakterras met zwembad en uitzicht over de heel Valencia. Gran Valencia zit in de zakelijke buurt van Valencia, maar dat maakt in principe niet veel uit. Hotel zit dicht bij een metro station en wanneer je een fiets huurt (kan online voor 15 euro voor een week of 2) ben je zo in het park wat door Valencia loopt. Wanneer je dit park volgt kom je vanzelf bij alle hotspots. Aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Gedurende 3 nachten in dit hotel verbleven. De kamers zijn voorzien van laminaat vloer, hard bed en gedateerd sanitair. Helaas geen inloopdouche, maar douchen in bad. Het bad is een whirlpool maar is stuk en is niet hygienisch. Wij hebben iedere dag ontbijt genoten, maar kwaliteit en service is rampzalig! Weinig keuz en veel vieze tafels met servies. Als je keuze hebt dan een hotel boeken dichterbij het centrum! Dit hotel is te duur voor wat je krijgt! Zwembad op 24e verdieping is wel gaaf- wel weer erg klein!

Datum van verblijf: juni 2018