“Goed Italiaans eten”

Il Vulcano
Geclassificeerd als nr. 46 van 4.205 Restaurants in Valencia
Keukens: Italiaans
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na advies van Tripadvisor dit restaurant bezocht. Op de site zijn de foto's mooier dan in het echt.
De smaak was wel goed! En het
personeel erg vriendelijk. Echter hoofdgerecht werd bij de één eerst geserveerd terwijl de ander nog niets had, wel kreeg diegene ook extra ' rozemarijnpizza' van het huis. Vervolgens kregen we het voorgerecht.
Limoncello was ook van het huis.
Van mij mag er iets aan de uitstraling gedaan worden. Ziet er goedkoop uit (geen gezellige sfeer).

Datum van bezoek: september 2017

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten met zn tweeën. De bediening is super vriendelijk en legt netjes de gerechten uit. Het was goed eten, grote porties voor een nette prijs, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2017
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant bezocht op advies van Tripadvisor, staat op de 2e plek van beste restaurants. Wat blijkt bij aankomst.....het is echt een onogenlijke zaak, een soort snackbar. Ik vraag me werkelijk af hoe tripadvisor werkt. Dit kan gewoon echt niet.

Datum van bezoek: juli 2017
1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker . Er was heel veel keuze . Tonijn was de lekkerste ooit gegeten.
Bijzonder mooi opgemaakt . Ene bord was nog mooier dan andere. De kok heeft een dikke 10 verdiend.

Datum van bezoek: juli 2017
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enthousiaste medewerkers, goede kaart. Beste pizza en tonijn in lange tijd gegeten. Je krijgt goed advies. Ook goed toegankelijk met kinderen

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Il Vulcano bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

Valencia, provincie Valencia

In Il Vulcano geweest? Deel je ervaringen!