Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 342
Geen aanbetaling vereist
Expedia.com
US$ 342
Word beloond met One Key
Official website
US$ 341
Volledig restitueerbaar voor zo 1 okt.
Geen aanbetaling vereist
Hotels.comUS$ 342
PricelineUS$ 342
Design HotelsUS$ 381
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.848)
Beoordelingen filteren
1.848 resultaten
Waardering van reizigers
1.104
480
179
61
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.104
480
179
61
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.848 beoordelingen
Beoordeeld op 23 november 2022

Het hotel gaf een mooie indruk. De kamer was zeer ruim. Er werd een extra bed geplaatst. Bij aankomst kregen we een fles cava en vers fruit. De badkamer was zeer net met een mooie inloopdouche en een vrijstaand bad. Elke dag lag er een snoepje op het opgemaakte bed. Het ontbijt was ook zeer uitgebreid en werd aangevuld.

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank 729pietert
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hospes Palau de la Mar Palau de la Mar, Atención al cliente/recepción van Hospes Palau de la Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2022
Google-vertaling

Dear 729pietert;

First of all, thank you for sharing us your fabulous opinion about your recent stay in Hospes Palau de la Mar .

We have no words to thank you for this great feedback you have sent us. We appreciate a lot your comments regarding the rooms, facilities and cleanlines. It is a pleasure to work for guests like you who appreciate our strong efforts for making guests’ stay better and we are happy to know that we have reached this with you.

Our aim is to ensure that each and every guest has a memorable stay with us and it is wonderful that we did this for you.
We do hope to welcome you back to the hotel soon.

Best Regards;
Vicente Juanis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 september 2022

Los van zijn ideale ligging, zijn aangename kamers, zijn vriendelijke staf, wil ik Palau de la Mar aanraden voor zijn fantastisch ontbijt!

Ligging
De ligging is heel goed. Vlak aan een halte van de bus zodanig dat je makkelijk met de bus overal naar toekunt vb. het strand. Naar de stad wandel je in nog geen 2 min. Wil je echt naar de kathedraal wandelen dan zal je er toch een goed zeven min over doen. Maar ook de winkelstraten liggen vlak in de buurt en natuurlijk het wandelpark (de oude rivierbedding) en de mooie moderne gebouwen van de stad. Rust en toch vlak bij oud en nieuw gedeelte, de markt en heel veel cafeetjes en eetgelegenheden (gewone en super chic). Dat gecombineerd met een heel goede vriendelijke staf maakt van dit hotel een echte aanrader.

Het ontbijt
5 ster
Allerlei fruitsappen, bruisend en plat water maar even goed Cava, elke koffie die je maar kunt verzinnen. Toast, broodjes, koffiekoekjes, cornflakes, yoghurt, een volledig warm buffet (spek -eitjes in al hun vormen - worstjes – quiches – enz.), maar ook een volledig koud buffet met heerlijke jàmon en avocadosalsa, fruit en andere vleeswaren. En alsof dat allemaal nog niet genoeg is kun je ook nog eens alles à la minuut laten klaarmaken.
Neem er je tijd voor en laat je verwennen!

Diner in het restaurant
3ster eten / 2 ½ eten en drinken
Omdat het mijn verjaardag was hebben we ook ’s avonds het ontdekkingsmenu genomen.
Dat was voor mij een teleurstelling.
Ja het was lekker. Maar voor die prijs hebben we op andere dagen in de stad evenveel gerechtjes en verrassingsmenu’s gekregen voor de helft van de prijs.
MENÚ DEGUSTACIÓN AMPAR N º 2 AMPAR TASTING MENU N º 2
Aperitivo del Chef Chef's appetizer
Snacks: Roastbeef trufado asado al carbón Charcoal-roasted truffle roastbeef
Aceitunas de foie en su hábitat / Foie olives with nut crumble
Torrija de pan brioche, pimiento caramelizado y sardina ahumada / Brioche toast with caramelized pepper and smoked sardine
Buñuelo de titaina, sepia y mejillón fresco / Titaina fritter, cuttlefish and fresh mussel Pulpo asado a la llama ®
Flame roasted octopus Rabo de toro hecho a baja temperatura lacado con mojo picón ® Lower temperature cooked oxtail with spicy sauce "mojo picón" layer
Crocanti de café con amaretto / Coffee crocanti with Amaretto Coulant
de chocolate blanco con manzana y huevas de lumpo / White chocolate coulant with apple and lumpo roe
Precio por persona 50 €

De eerste gang was een etagère met in de vorm van een olijf foie gras met daarrond een groene zurige schil zodat het echt op een olijf leek. Lekker. Maar als je weet dat er overal in Valencia foie gras wordt gegeten een stuk minder speciaal dan op het eerste gezicht. Dan een brioche met tomaatjes en gegrilde sardientjes. Aangenaam. Op houtskool geroosterd rosbief. Het tussengerecht was op houtskool gegrilde inktvis. Mijn eerste stuk was zo verbrand dat ik de rest amper nog geproefd heb. Nochtans is deze griltechniek erg geliefd in Valencia. Daarna een stukje vlees en voor mij vis. Prima klaargemaakt maar niks speciaals.
Het dubbele dessert zonder koffie was er echt te veel aan. Je krijgt een ijsroom met een soort flan en daarna nog een bord met chocolade of zoals in ons geval brownie. Dat is van het goede echt te veel.
De aangepaste wijnen waren schandalig duur voor wat je kreeg. 1 glas per gerecht, niet bijschenken en de wijnen waren zeker niet de duurste. Ik zou u aanraden om deze keuze niet te nemen want je voelt je echt bedrogen!
Conclusie: zeker niet slecht maar erg duur voor wat je krijgt en de aangepaste wijn is een afknapper.

Kamer
Onze kamer was ruim en tiptop proper.
Er zou drinkwater moeten geweest zijn maar dat hebben we pas op dag 3 gekregen.
Enkel het bad en de douche zijn niet erg praktisch. Mooi qua design maar niet praktisch. De douchekop is te dicht bij de muur geplaatst, dus als je die horizontaal wil zetten dan valt hij altijd uit de houder. Dat zag je aan de vele putten in het bad en dat gebeurde ook bij mij. Er is zeep en shampoo naast de douchkop geplaatst maar als je een bad neemt moet je rechtstaan om eraan te kunnen. En je kunt je nergens aan vastgrijpen. Glijden en glibberen is dan ook meestal het gevolg. Ook voor het in- en uitstappen is het gladde marmer zonder vasthoudgrip geen sinecure.
Wij lagen op de binnenplaats. Heel mooi, maar je laat je ruit niet open want dan kan iedereen naar binnen. Gelukkig was er airco.
Wat wel goed was, was de geluidloosheid. Ondanks dat het de Fallas waren en dus iedereen knalt en tot heel laat weggaat (zeker in het weekend) hoorden wij niets van het gebeuren, niet van de opbouw van de poppen, niet van de knallen en niet van het straatlawaai. Super!

Fitnes/ Spa
Er is een spa gedeelte waar je 1 uur gratis in mag. Handdoeken zouden er moeten zijn maar ik denk dat dat meer met geluk te maken heeft dan met werkelijke aanwezigheid.
Er is een watergeul van +- 3 m breed en 15 m lang en maar 1 meter diep. Dus zitten en genieten van de whirlpool kan maar zwemmen zeker niet. Je hebt een droge en een natte sauna. De droge sauna was niet heet te krijgen, dus dat was jammer.
De fitnessruimte is super klein maar heeft wel elk toestel dat je nodig hebt om te trainen.

Datum van verblijf: maart 2022
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Benny_Chri
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hospes Palau de la Mar Palau de la Mar, Atención al cliente/recepción van Hospes Palau de la Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2022

Geachte klant,

Bedankt voor uw verblijf in Hospes Palau de la Mar*****.

Bedankt voor uw opmerkingen vooral over de ligging van de hotel, de kamer en de vriendelijke personeel, we zijn blij dat u een geweldige tijd hebt gehad bij ons. Wij zullen uw mening meenemen om onszelf te verbeteren.

Nogmaals bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Vicente Juanis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juni 2022 via mobiele applicatie

Mooie kamers! Aardig personeel. Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Het strand is ongeveer 45 tot 60 minuten fietsen. Maar uiteraard rijden er ook taxi's als je niet zover wilt fietsen.
Ik zou wel lekker buiten de deur gaan eten want het restaurant is geen aanrader.

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank francisl529
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hospes Palau de la Mar Palau de la Mar, Atención al cliente/recepción van Hospes Palau de la Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2022
Google-vertaling

Dear francisl529;
Thank you very much for taking time to share your experience of your recent stay in Hospes Palau de la Mar ,
We are glad to know you enjoy your stay iat the hotel ;in the other hand, we apologize for any inconvenience you may have had in our Restaurant.
We hope to see you again in the near future.
Regards;
Vicente Juanis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2022

Verblijf van 4 nachten, mooie ruime kamers, heerlijk ontbijt dit zou ik er zeker weer bijboeken de volgende keer. De schoonmaak van de kamers was perfect. We hadden soms storing met warm water in de ochtend voor het douchen , maar dat je was altijd van korte duur. De binnentuin is een heerlijke lokatie om smiddags even een drankje te doen.

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank ChrisYpkemeule
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hospes Palau de la Mar Palau de la Mar, Atención al cliente/recepción van Hospes Palau de la Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2022
Google-vertaling

Dear Chris;
Thank you very much for your kind and detailed review. We are glad to know we have met your expectations and we hjope to see you in the near future.
Best Regards;
Vicente Juanis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 maart 2022

heel vriendelijk onthaal en perfecte service!
in bijzonder de Nederlandse stagaire Lotte heeft ons heel goed ontvangen.
Ook graag vermelden dat de behandelingen in de Spa/welness uitgevoerd door Anna perfect waren!
wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank chantalbiebuyck
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hospes Palau de la Mar Palau de la Mar, Atención al cliente/recepción van Hospes Palau de la Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2022

Beste Chantal,

Heel erg bedankt voor uw reservering in het hotel en deze review! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent en dat alles goed is bevallen. Tot de volgende keer!

Met vriendelijke groeten,

Vicente Juanis
Algemeen directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken