Gratis annuleren tot 08-10-22
Expedia.comUS$ 344
TravelocityUS$ 350
HurbUS$ 362
Beoordeeld op 21 mei 2022

Verblijf van 4 nachten, mooie ruime kamers, heerlijk ontbijt dit zou ik er zeker weer bijboeken de volgende keer. De schoonmaak van de kamers was perfect. We hadden soms storing met warm water in de ochtend voor het douchen , maar dat je was altijd van korte duur. De binnentuin is een heerlijke lokatie om smiddags even een drankje te doen.

Datum van verblijf: mei 2022
Hospes Palau de la Mar Palau de la Mar, Atención al cliente/recepción van Hospes Palau de la Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2022

Dear Chris;
Thank you very much for your kind and detailed review. We are glad to know we have met your expectations and we hjope to see you in the near future.

Beoordeeld op 29 maart 2022

heel vriendelijk onthaal en perfecte service!
in bijzonder de Nederlandse stagaire Lotte heeft ons heel goed ontvangen.
Ook graag vermelden dat de behandelingen in de Spa/welness uitgevoerd door Anna perfect waren!
wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2022
Hospes Palau de la Mar Palau de la Mar, Atención al cliente/recepción van Hospes Palau de la Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2022

Beste Chantal,

Heel erg bedankt voor uw reservering in het hotel en deze review! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent en dat alles goed is bevallen. Tot de volgende keer!

Met vriendelijke groeten,

Algemeen directeur

Beoordeeld op 26 januari 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel, ligging super, mooie Binnenhof / tuin, vriendelijk personeel en lekker eten/ontbijt. Kleine verassingen op de kamer, van flesje water of fruit, chocolaatjes. Valencia is een relaxte stad, geen massa toerisme. Ook in winter is het aangenaam. De Spa is klein maar fijn om even fijn zwembad in te duiken met goeie bubbels en een sauna droog en nat. De fitness bestaat uit een rijtje van 4 apparaten dus dat is vrij klein.

Datum van verblijf: januari 2022
Hospes Palau de la Mar Palau de la Mar, Atención al cliente/recepción van Hospes Palau de la Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2022

Dear Kerkvliet;

Thank you very much for taking time to share your review with us .
Your opinion is very important for us and comments like yours encourage us to continue working to offer the best possible experiences.

Beoordeeld op 10 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het hotel ligt centraal in Valencia..dicht bij het oude en nieuwe deel.
Wij hebben er veel gefietst..dan kom je de leukste pleintjes en terrasjes tegen.
Fietsen parkeren bjj het hotel.
Hotel service was top..en er ook 1 avond heerlijk gegeten..5 sterren waard...en betaalbaar.
We zaten met onze kamer aan de achterzijde ..geen last gehad van stad geluiden..zelfs stil te noemen..wat ons betreft een aanrader!*

Kamertip: Oktober en voorjaar de mooiste tijd. Okt.ook nog prima strandweer. Voorjaar Park Turia dan het mooist in bloei. Huur een fiets door het park kom je overal..en rustig.
Datum van verblijf: oktober 2021
Hospes Palau de la Mar Palau de la Mar, Atención al cliente/recepción van Hospes Palau de la Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021

Dear Heleen K ;

Thank you very much for sharing on Tripadvisor your experience about your stay at Hospes Palau de la Mar.
We are pleased to have met your expectations and we look forward to welcoming you again in the near future.
Regards;

Beoordeeld op 17 mei 2020

Palau de la Mar is een prachtig hotel ten oosten van het centrum van Valencia nabij het park. De kamers zien er goed uit met (in ons geval) een mooi uitzicht op de straat. De badkamer was heel ruim en fijn. We hebben niet gegeten in het hotel, maar dat hoeft in Valencia ook niet. Bij de receptie werden we heel vriendelijk onthaald en als we vragen hadden, hadden ze erg goede tips met goede wijken en activiteiten. Dit hotel is een absolute aanrader in de fantastische stad Valencia.

Datum van verblijf: februari 2020
Hospes Palau de la Mar Palau de la Mar, Atención al cliente/recepción van Hospes Palau de la Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Dear Thomas G;
We would like to thank you for taking the time to write your amiable review on your recent experience at Hospes Palau de la Mar . We are pleased to know we met your expectations. Our staff is committed to excellence in service and it is in reviews like yours that it shows.
We hope to welcome you back again soon.