31 mei 2018 beoordeeld

Een heerlijke mini vakantie gehad in Valencia. De B&B is meer dan een 10 waard. Waar vind je in een 4 sterren hotel zo een service en gastvrijeid als bij Dany en Thijs.
De locatie is middenn oude gedeeldte van Valencia. Op aanraden van Dany hebben wij fietsen gehuurd om de hoek. heerlijk 2 dagen door de het park naar het strand gefiets en naatuurlijk niet te vergeten door de stad heen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
19 mei 2018 beoordeeld

In historisch pand een schitterend B&B met gezellige inrichting. Er zijn eigenlijk geen woorden voor deze geweldige ervaring. Dit moet jezelf gaan beleven, een absolute aanrader. Chapeau voor Dany en Thijs

Kamertip: Goed uitzicht
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
17 mei 2018 beoordeeld

Een heerlijke start van de dag met meditatie en een fantastisch ontbijt met Cava en heerlijk zelf gebakken brood en bananencake. Danny en Thijs doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Smaakvol ingericht en super schoon. Zeer centraal gelegen in een oud pand met de daarbij horende geluiden . Er is per twee kamers een badkamer en deze is voorzien van douchezeep,shampoos,lotions elke dag zoveel handdoeken als je wilt en als klap op de vuurpijl doet Thijs je was ook nog als je wilt

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
23 april 2018 beoordeeld

Via een collega gehoord van deze twee super gastheren in het oude centrum van valencia! Het pand is prachtig en sfeervol ingericht. De kamers zijn netjes en de bedden slapen heerlijk. De gastheren Dany en Thijs zijn naast zeer zorgzaam ook nog eens heel vriendelijk, gezellig, open en super behulpzaam. De locatie kan niet beter, op steenworp afstand van placa de virgin. Alles is te lopen of fietsen!
Het ochtendritueel is echt fantastisch...niks moet , maar het uurtje mediteren samen met Thijs is een aanrader voordat je aanschuift aan de gezellige lange tafel met een niet te verwoorden uitgebreid overheerlijk ontbijt met het vers gebakken brood en bananencake van Dany, vers fruit, joghurt en niet te vergeten het glaasje cava erbij...
Het is gezellig, iedereen wisselt met elkaar de ervaringen van de dag ervoor uit en de tips vliegen over tafel.
Wat kan ik nog meer zeggen....je moet het gewoon ervaren op deze toplocatie met de beste gastheren van Valencia! Ik ga in ieder geval graag weer terug!

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via logeren bij Belgen en Nederlanders kwamen we in deze b&b. We zijn er super ontvangen, kregen heel veel inside tips en hebben genoten van het rijkelijk ontbijt!
De gastheren zijn enorm joviaal en niets is hun teveel!
Wij keren tevreden terug!

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden