“Prima gegeten”

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden van ‘eten aan het water’ een ietsjes andere voorstelling, maar van de keuzes die er op deze specifieke plek in de haven van de stad zijn is dit een prima restaurant.

Moderne ambiance, vriendelijke bediening en de gerechtjes die wij voorbij zagen komen zagen er prachtig uit qua opdienen. Het is een hotelrestaurant en best groot. Prijzen zijn prima.

Wij namen zelf wat mosselen vooraf en als hoofdgerecht een Valenciaanse paella. Mosselen waren lekker op smaak en ook de paella, met dit keer kip en konijn erin (dus geen slakken), was erg lekker en heerlijk gekruid. De saffraan konden we er niet echt uithalen maar de paprika des te meer. Bleek een heerlijke combinatie te zijn.

Goede keuze dus voor een restaurant in de haven.

4 september 2019 beoordeeld

Uitstekend gegeten (paella valenciana en negro) met zeer vriendelijke bediening en zicht op zee. Dank je Roby, Leila en Benia!

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We houden niet zo van mensen die je een restaurant inpraten, maar schijnbaar is dat aan de boulevard in Valencia gebruikelijk. Dit restaurant gekozen wegens de recensies op deze site.

Je kunt er leuk zitten en de bediening ouds erg vriendelijk. Paella (seafood) vonden we daarentegen matig. Het was erg zout wat de smaak niet ten goede komt. Voor de paella zou ik dit restaurant dus niet aanbevelen.

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant sprak ons als enige aan op de promenade. We merkten al snel dat het wat aan de duurdere kant was. De tapas die we bestelden waren prijzig voor wat we maar op ons bord kregen, 4 scampi’s voor 14 euro... maar samen met de kaassaus waren wel om van de smullen! Verder aten we de seafood spaghetti die ook zeeeer lekker was. Voor de wijnkeuze werden we geholpen door Mathias, de ober van onze tafel

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Ik heb rugproblemen en kreeg van de ober (Roby) extra kussens in mijn stoel. De ober heeft voor ons eerst een mix van glutenvrije tapas als voorgerecht samengesteld. De hoofdgerechten waren heerlijk. Prijs kwaliteit was OK. Nadat we betaald hebben, kregen we nog een lokaal drankje (snaps) aangeboden. Prijzen mogen mischien iets democratischer zijn.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant Gabbeach bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Restaurant Gabbeach geweest? Deel je ervaringen!