“Lekker”
Beoordeling van Puerta del Mar

Puerta del Mar
Reserveren met
Puerta del Mar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 93 van 3.978 Restaurants in Valencia
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten voor een zeer mooie prijs. Topbediening ,zeer vriendelijk en naturel... een toppertje in valencia mede dank zij Marie José ☺

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en echte beleving. Brood vooraf, voorgerecht, Hoofd en als nagerecht een stukje van onderstaande taart. En dat voor ongeveer €25,- pp incl drank

20 april 2018 beoordeeld

Wij hebben het menu gekozen waarbij we en voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht hadden.
Vooraf hebben we een gin genomen. Deze werd aan tafel geserveerd door Paco.Hij dit voortreffelijk en volgens onze persoonlijke smaak.
Alle gerechten waren heel lekker. We hebben genoten!
Het personeel was vriendelijk en we kwamen niets tekort (bedankt Paco).
Er mocht wel een beetje meer tijd tussen de serveertijd zitten.

Prijs/kwaliteit in orde

Karla T, Servicio al cliente van Puerta del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Thank you for the review and the wonderful kudos for Paco, we love him too! Your feedback has been shared with our team for their review and consideration. Thank you for bringing these matters to our attention as it truly is appreciated!. Hope to see you again next time you are in town!

24 maart 2018 beoordeeld

Wij hebben gekozen voor een keuzemenu. De bediening is vriendelijk en vlot vooral Santi. Wij had als starter een ensaladilla Rusa Casera en Revuelto de verduras con queso de cabra y crujiente de jamon Iberico. Als hoofdgerecht hadden wij, Lomos de Bacalao al Horno con Muselina de Ajo Suave en Cachopo de Ternera Gallega con Jamon Iberico y Mozzarella. Bij de gerechten wordt een mandje met heerlijke broodsoorten geserveerd. Als dessert is er keuze uit diverse taarten. Dit tenzamen met 6 consumpties en 2 koffie voor de prijs van 62 euro. Echt een aanrader.

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige en zeer snelle bediening.eten was heerlijk vooral het voorgerecht, erg ruime keuze. Aanrader!

Karla T, Atención al cliente van Puerta del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2018

Dear Petra, thank you for providing us with your feedback as it is greatly appreciated. We love hearing about experiences like this & we hope to have you back soon!

Reizigers die Puerta del Mar bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Puerta del Mar geweest? Deel je ervaringen!