“Gezellig ”

Geclassificeerd als nr. 323 van 4.564 Restaurants in Valencia
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek in een zijstraat van het plein. Het interieur is inderdaad heel overdadig, maar het is wél een hele gezellige plek om een drankje te doen.

Bij lekker weer buiten op het kleine terras een kannetje Agua de Valencia doen - genieten! En bij slechter weer lekker binnen zitten met een drankje erbij is ook geen straf. Leuke plek.

Datum van bezoek: september 2019

13 augustus 2019 beoordeeld

Onze gids Bike Guy VLC bracht ons aan het einde van onze tapas tour hier om "af te pilsen" met een Agua de Valencia; het lokale drankje hier en bij Cafe de Las Horas schijn je de lekkerste te kunnen drinken. Buitendit is dit cafe echt een trekpleister, het interieur is echt geweldig en zodra je binnenkomt ruik je de geur van sinaasappels en kun je je vergapen aan alle pracht en praal. Je kunt buiten zitten maar in dit geval is het leuker om binnen plaats te nemen; ze hebben ook een speciale achtergrond muziekkeuze.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het zoeken via internet had ik gezien dat er veel volk over deze cafe spraak en over de Agua de Valencia dat ze serveerden.
Na zo veel goede reclame, hebben we ook naar toe geweest.
Het café is prachtig ingericht, zeer special.
Vriendelijk personeel.
Pal in het centrum van Valencia.
Geen parkeer gelegenheid dicht bij.
Je kan buiten zitten.
€10/karaf Agua de Valencia

26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste cocktail Agua de Valencia van de hele stad! Echte aanrader. Gezellig buiten op het kleine terrasje gezeten.

20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier drink je beslist de lekkerste agua de Valencia. Een kannetje van een halve liter gevuld tot aan de rand voor 2 personen voor 10 euro. Vergeet niet even een kijkje binnen te nemen...

Reizigers die Café de Las Horas bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Café de Las Horas geweest? Deel je ervaringen!