3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 07-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 08-10-22
FindHotel
Gratis annuleren tot 09-10-22
PricelineUS$ 95
Hotels.comUS$ 96
TravelocityUS$ 96
Beoordeeld op 25 november 2019

Goede ligging alles is te bezoeken via wandelen, via de metro op 4 min. van het hotel. Eten in het restaurant was ook lekker. Ontbijt goed voor mij persoonlijk mocht er wel iets meer keuze zijn aan fruit. Links van het hotel op een kleine 100 meter ligt Lizzaran daar kun je heel lekker eten, aan te raden! Als je op reis gaat naar Valencia dien je absoluut bioparc bezoeken zeer mooie zoo en doordat het bewolkt en ook gezien het de maand november was heel rustig dus voor mij het toppunt van mijn reis. Ook dien je natuurlijk een paella te hebben gegeten.

Datum van verblijf: november 2019
silkenpuertavalencia, Director de Relaciones con Clientes van Silken Puerta Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2019

Dear guest;
Thank you very much for taking the time to review your experience. Lovely to know you had a wonderful stay in our hotel. We are looking forward your next stay.

Beoordeeld op 5 oktober 2019

Fijn verblijf gehad. Ruime en schone kamer met goede bedden. Aardig personeel en goede service. Het hotel ligt op korte wandelafstand van het Turia park. Binnen een kwartier ben je bij het operagebouw en in een half uur wandel je naar het oude centrum of het strand. De buurt van het hotel vonden wij iets minder. Niet zozeer een charmante buurt. Het is gelegen aan een brede weg (in onze kamer op de 5e etage hebben we daar overigens geen geluidsoverlast van ondervonden) en er waren weinig leuke eettentjes of winkels in de buurt.

Datum van verblijf: september 2019
silkenpuertavalencia, Director de Relaciones con Clientes van Silken Puerta Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2019

Dear Miranda;
Lovely to know you liked everything in your stay with us. Thank you for your nice words about our friendly staff.
We are looking forward your next stay.
Best regards. Hotel Silken Puerta Valencia

Beoordeeld op 10 september 2019

We verbleven er 3 nachten. De kamers met super goede bedden worden zeer goed onderhouden. Het ontbijt met verse producten was zeer uitgebreid. Alle personeel was zeer vriendelijk en gedienstig. Vanaf de luchthaven met lijn 5 naar metrostation Aragon op 25 minuutjes loopafstand van het hotel 10 minuten. Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum en ciudad de las Artes y las Ciencias. Taxi's neem je voor ongeveer 8 € van het hotel naar de belangrijkste bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: september 2019
silkenpuertavalencia, Director de Relaciones con Clientes van Silken Puerta Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Dear guest;
Lovely to know you liked your room, breakfast buffet, location, .....We are very grateful for your nice comments.
We are looking forward your next stay.

Beoordeeld op 6 september 2019

Super goed hotel! Makkelijk bereikbaar met de metro vanuit het centrum/luchthaven.
Super goede bedden en heerlijk ontbijt!
Wij verbleven 1 nacht in het hotel maar mochten 2 dagen onze wagen parkeren voor de prijs van 1 dag.
Super kindvriendelijk, bij aankomst was zelfs een cadeautje voorzien.

Dear guest;
Lovely to know you had a wonderful stay in our hotel. We are very happy to read your comments regarding your stay with us. We are looking forward your next stay.
Best regards. Hotel Silken Puerta Valencia

Beoordeeld op 4 juni 2019

Het hotel bevindt zich op loopafstand van het oude stadscentrum. De kamers zijn ruim en schoon, vraag wel een kamer aan de achterzijde van het hotel want aan de voorzijde heb je veel geluidsoverlast van het verkeer. Het ontbijt is goed en zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: mei 2019
silkenpuertavalencia, Director de Relaciones con Clientes van Silken Puerta Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Dear guest;

Thank you for make your reservation in Silken Hotels. Lovely to know you had a wonderful stay with us.
Hope you had a nice trip back to your home.